اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده معماری و شهرسازی

دیدار هیات رئیسه با اعضای هیأت علمی دانشكده معماری و شهرسازی
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶- ۱۴:۰۸:۴۲



هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیات علمی دانشكده مهندسی معماری و شهرسازی این دانشگاه دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه با شورای دانشكده ها، رئیس و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 5 دی ماه جاری در دفتر ریاست دانشگاه با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشكده دیدار و گفتگو كردند.

طی این دیدار دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با توجه به اهمیت وجود نیروی كارآمد وعدم وجود پیشینه كار عملی و فنی وحرفه ای در بین دانشجویان و همچنین فاصله زیادی كه بین محتوا های آموزشی قبل از دانشگاه و زمان دانشجویی وجود دارد بر كارآفرینی دانشگاه تاكید نمود و گفت: كارآفرینی به عنوان شعار دانشگاه مقدم برتمامی هدف های گذاشته است و تلاش ما در راستای نیل به این هدف برنامه ریزی شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این دیدار ضمن تشكر از اعضای هیأت علمی این دانشكده كه با توجه به كمبود نیرو تمامی وقت خود را صرف آموزش می كنند بیان داشت: با توجه به الزام های موجود می توان با همیاری اعضای هیأت علمی وابسته، استاد راهنمای دوم و یا مشاوره در پایان نامه ها طبق اهمیت موجود در آیین نامه ها بیشتر به سمت پژوهش حركت كرد.

دكتر فاتح در پایان از تمامی تلاش ها و فعالیت اعضای هیأت علمی دانشكده مهندسی معماری و شهرسازی درجهت پیشرفت دانشكده تشكر نمود وگفت: با توجه به كمبود اعضای هیأت علمی در این دانشكده تمامی توان خود را برای جذب هیأت علمی به كار خواهیم برد.

دكتر طاهری شهرآئین رئیس دانشكده مهندسی معماری و شهرسازی گزارش مبسوطی از وضعیت دانشجویی، اعضای هیات علمی و كاركنان و همچنین تعداد آتلیه ها، آزمایشگاهها و كارگاه ها، تعداد مقالات علمی پژوهشی منتشر شده توسط اساتید دانشكده، طرح های تحقیقاتی ارائه نمود و در ادامه گزارش خود به برنامه های آتی این دانشكده پرداخت و خواستار حمایت مسئولین دانشگاه در خصوص توسعه فضاهای آموزشی، تجهیزات كمك آموزشی و اجرای بازدیدهای علمی كه نقش به سزایی در یادگیری دانشجویان دارد، شد.

دكتر مولایی معاون اداری و مالی دانشگاه نیز در این دیدار با بیان اهمیت فضاسازی مناسب در محیط دانشگاه، خاطر نشان كرد: ما از ایده های خوب در این زمینه استقبال خواهیم كرد تا شاهد فضای زیباتری در این محیط آموزشی باشیم.

در پایان این دیدار صمیمی دكتر مولایی معاون اداری و مالی، دكتر گودرزی معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی، دكتر دستفان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی این دانشكده ها پاسخ دادند.

12345