اخبار و رویدادها: سومين كنفرانس پردازش سيگنال و سيستم هاي هوشمند ايران

سومين كنفرانس پردازش سيگنال و سيستم هاي هوشمند ايران
یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶- ۱۰:۴۲:۱۹

سومين كنفرانس پردازش سيگنال و سيستم هاي هوشمند ايران

سومين كنفرانس پردازش سيگنال و سيستمهای هوشمند ايران با همكاری دانشكده مهندسی كامپيوتر و دانشكده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود و به همت دانشكده های مهندسی كامپيوتر و مهندسی برق اين دانشگاه سومين كنفرانس پردازش سيگنال و سيستم های هوشمند ايران در تاريخ 29 و 30 آذر ماه 96 برگزار شد.

IMG_0002

IMG_0020

در افتتاحيه اين كنفرانس دكتر حميد حسن پور به عنوان دبير اجرايی كنفرانس به ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای کار کنفرانس و دريافت تعداد 200 مقاله تخصصی در محورهای همایش پرداخت و گفت: پس از بررسی های صورت گرفته به تعداد 70 مقاله در اين كنفرانس پذيرفته شدند که همه آنها به صورت شفاهی ارايه شد.

در این کنفرانس تعدادی مقاله خارجی وجود داشته و همچنین پرفسور سون از دانشگاه كنكورديا و دكتر محمدعلی خان از دانشگاه موريس به عنوان سخنران كليدی بوده اند.

IMG_0051

دكتر محمدمهدی فاتح رئيس دانشگاه صنعتی شاهرود در افتتاحيه اين كنفرانس ضمن تقدير و تشكر از زحمات كميته علمی و اجرايی و همچنين دبيران كنفرانس به ارائه گزارش مختصری از دانشگاه، دانشكده ها، رشته ها و دانشجويان پرداخت. رئيس دانشگاه همچنين در خصوص اهميت دانشگاه كارآفرين و اقدامات صورت گرفته در این خصوص به حاضرین در جلسه افتتاحیه ارائه داد.

لازم به ذكر است اين كنفرانس که با همكاری و حمایت قطب علمي سامانه های پردازش ديجيتال، دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه صنعتی امير كبير و پارك علم و فناوری استان سمنان برگزار شده است در طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه به ارائه مقالات در زمینه های پردازش سيگنال، پردازش تصوير، پردازش صوت و گفتار، پنهان سازی داده ها، محاسبات نرم، شبكه های كامپيوتری، بينايي ماشين، تحليل و بازشناسايی الگو، داده كاوی، سيستم های هوشمند و شبكه های الكتريكی هوشمند پرداخته است.

12345