اخبار و رویدادها: تقدير از همكاران امور نقليه دانشگاه صنعتی شاهرود

تقدير از همكاران امور نقليه دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶- ۱۶:۱۷:۳۹



طي جلسه ای از همكاران مجموعه نقليه دانشگاه صنعتی شاهرود تقدير و تشكر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز يكشنبه 26 آذر ماه سال جاری به مناسبت روز حمل و نقل از فعالين اين حوزه با حضور مسئولين اين دانشگاه تقدير بعمل آمد.

در ابتدا آقاي محمد بداقی مسئول نقليه دانشگاه به ارائه گزارشی در خصوص ارائه سرويس های روزانه دانشگاه در بخشهایكارمندی، ماموريت هاي اداري، بازديدهای علمی دانشجويی و همچنين سرويس های  فوق برنامه يك سال گذشته اين حوزه پرداخت و با تقدير از حمايتهای مسئولين دانشگاه خواستار ارتقایوضعيت كيفی ناوگان حمل و نقل شد.

دكتر مولايی معاون اداری و مالی دانشگاه در اين مراسم ضمن تبريك به حاضرين در جلسه به اقدام خوب و مديريت مناسب مجموعه امورنقليه برای سرويس دهی بهينه با توجه به مديريت منابع در اختيار اشاره كرد و از هماهنگی موجود بين واحدهای مرتبط با سرويس دهی حمل و نقل تقدير و تشكر نمود. همچنين دكتر رمضان رمضانی معاون دانشجويی با بيان توضيحاتی در خصوص ارائه منظم سرويسهای دانشجويی از امور نقليه دانشگاه تقدير و تشكر كردند.

دكتر محمد مهدی فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود ضمن تبريك اين روز با اشاره به اينكه بخش اعظمی از سرويس گيرندگان دانشجويان مي باشند به اهميت رضايتمندی از مجموعه نقليه تاكيد نمود و گفت: سرويس دهي مناسب امور نقليه و مديريت بهينه در صرفه زمان و هزينه باعث رضايتمندی بيشتر مجموعه خواهد شد. وی با بيان سه اصل قديمی ايرانی به اهميت نيك انديشی نسبت به يكديگر، رعايت ادب در گفتگو و انجام رفتاری شايسته در زندگی اداری تاكيد كرد و افزود: اگر در زندگی روزمره اين سه اصل مورد توجه همه در يك سازمان قرار گيرد سبب شكوفايی و بالندگی آن خواهد شد. 

فاتح در ادامه به برنامه برگزاری جشن گلريزان كه توسط تعدادی از همكاران دانشگاهی برای جلب كمك های نوع دوستيانه به زلزله زدگان غرب كشور  در روز يكشنبه هفته آينده در سالن ورزشهای باستانی دانشگاه اشاره كرد و خواستار حمايت همه دانشگاهيان از اين امر مهم و خداپسندانه شد.

رئيس دانشگاه صنعتی شاهرود مجموعه امور نقليه را موتور محركه كارهای دانشگاه دانست و افزود: اميدواريم با همت و پشتكار ويژه اين حوزه مانند گذشته خوش بدرخشد.

روابط عمومی دانشگاه ضمن تبريك اين روز، از همكاری خوب و صميمانه همكاران حوزه نقليه تشكر می نمايد.


کلمات کلیدی: #روز حمل و نقل #تقدیر #جشن گلریزان
12345