اخبار و رویدادها: امضای تفاهم نامه جدید همكاری های بلند مدت در دانشگاه صنعتی شاهرود

امضای تفاهم نامه جدید همكاری های بلند مدت در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶- ۱۳:۵۱:۵۴

امضای تفاهم نامه جدید همكاری های بلند مدت در دانشگاه صنعتی شاهرود

امضای تفاهم نامه همكاری های بلند مدت میان شركت دانش بنیان نانو شرق ابزار توس (نانو شات) و شركت Land Green & Technology

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، و به نقل از دكتر محمودی مدیر مركز رشد فناوری های نوین دانشگاه در تاریخ 16/09/1396 "تفاهم نامه همكاری های بلند مدت میان شركت دانش بنیان نانو شرق ابزار توس (نانو شات) به نمایندگی حمید هراتی زاده از این دانشگاه و شركت Land Green & Technology به نمایندگی الكساندر براسلاوسكی از كشور تایوان" به توافق و امضا طرفین رسید.

image_2017-12-16_15-18-21

نماینده شركت نانو شرق ابزار توس (نانو شات) NanoSA  به منظور اجرای رسالت خود در جهت حركت بسوی اقتصاد دانش محور و صادرات تجهیزات تخصصی به بازارهای بین المللی و نیز توسعه صنعت ملی، از امضا این تفاهم نامه خبر داد. هراتی زاده گفت: بر اساس این تفاهم نامه، شركت نانو شرق ابزار توس امكان توسعه تجهیزات تحقیقاتی جدید را برای شركت Land Green & Technology در پارك فناوری تایوان در زمینه سیستم­ های كنترل گاز و سیستم شبیه سازی تابش نور خورشید با كنترل طیفی قابل تنظیم را میسر خواهد ساخت.

لازم به ذكر است كه این سیستم ها برای توسعه تكنیك های جدید برای كشت ارگانیك گیاهان با كمك فناوری نانو در مركز تحقیقات شركت Land Green & Technology به كار گرفته خواهند شد. 

12345