اخبار و رویدادها: دهمین همایش سلامت و زندگی شاهرود با حضور پروفسور محمد خاقانی

دهمین همایش سلامت و زندگی شاهرود با حضور پروفسور محمد خاقانی
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶- ۰۹:۰۰:۴۰

دهمین همایش سلامت و زندگی شاهرود با حضور پروفسور محمد خاقانی

پروفسور محمد خاقانی با حضور در دهمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود با استقبال پر شوری از سوی همشهریان خود مواجه گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، عصر روز یكشنبه 14 آبان ماه جاری تالار شقایق های این دانشگاه در دهمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود با موضوع راز طول عمر با پیشگیری از بیماری های قلب و عروق میزبان پروفسور محمد خاقانی عضو كالج جراحان آمریكا ، عضو آكادمی پزشكی سلطنتی كانادا ، عضو انجمن قلب آمریكا ، عضو جامعه جراحان قلب و عروق ، دارای برد تخصصی ، جراح عمومی ، جراح قلب و سینه و جراح قلب و عروق بوده است.

IMG_0024

پروفسور خاقانی متولد شهرستان شاهرود می باشد و در حال حاضر از اساتید بنام پزشكی دنیا محسوب می شود كه در سال 1347 از دانشگاه تهران فارغ التحصیل گردید.

تیم برگزار كننده این همایش از فرصت حضور ایشان در شهرستان شاهرود استفاده كرده و دهمین همایش را با حضور افتخاری ایشان برگزار نمودند كه خوشبختانه با استقبال با شكوهی از سوی مردم مواجه گردید.

IMG_0252

در ابتدای همایش دكتر علی یونسیان دبیر همایش سلامت و زندگی شاهرود ضمن خیر مقدم به پروفسور خاقانی و حضار از استقبال و همراهی همشهریان در طول برگزاری این ده همایش تقدیر نمود. در ادامه پروفسور خاقانی به عنوان سخنران ویژه این همایش با همراهی شایسته ای از سوی حاضرین به روی سن آمده و در خصوص اهمیت پیشگیری از عارضه قلبی به ایراد سخن پرداخت.

IMG_0380

در پایان این همایش طی پرسش و پاسخی به سوالات مطرح شده از سوی حاضرین توسط پروفسور خاقانی پاسخ داده شد

12345