اخبار و رویدادها: بیانیه مشترک دانشگاهیان دانشگاه های شهرستان شاهرود

بیانیه مشترک دانشگاهیان دانشگاه های شهرستان شاهرود
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶- ۰۸:۱۱:۳۴



ما دانشگاهیان شهرستان شاهرود ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و محکوم کردن سخنان رئیس جمهور آمریکا، پا به پای مردم عزیز سرزمین ایران در راهپیمانی این روز بزرگ شرکت می کنیم تا انزجار خود را از دشمنی های کینه توزانه آمریکا و کشورهای حامی آن اعلام کنیم.

دانشگاهیان با تاکید بر پایبندی بر مواضع قانونی و غیرتمندانه رهبری معظم انقلاب در مسائل ایران و جهان و نیز دولت جمهوری اسلامی، آمادگی خود را برای هر گونه اقدامی در راستای پیشبرد اهداف نظام و شجره طیبه آن اعلام می دارند.

راه پر فراز و نشیب و حرکت رو به جلوی ایران اسلامی باعث برانگیختگی و سردرگمی دشمنان شده است و هر روز در پی ضربه زدن به این کشور هستند اما غافلند از جوانانی که نسل به نسل، غیرت و یکرنگی و شهامت را از پدران خود که ایثارگرانه در برابر دشمنان جنگیدند، آموخته اند و همان راه را ادامه خواهد داد تا کوچکترین گزندی بر این خاک گلگون کفن وارد نیاید.

راه امام (ره)، راه شهدا و منویات مقام عظمای ولایت سرلوحه ای است تا بتوان در تمام ادوار، همواره، پیروز میدانهای حق علیه باطل بود و معتقدیم ادامه راه با نگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) برای جوانان این مرز و بوم بیمه شده است.

از مسئولان نظام می خواهیم تا با پشتوانه ملت غیور و همیشه در صحنه این مرز و بوم حتی یک قدم از مواضع انقلابی خود عقب ننشینند و تا آخرین لحظه بر آرمانهای اصیل اسلامی و انقلابی پایبند و عزمی راسخ داشته باشند.

دانشگاهیان شهرستان شاهرود

12345