اخبار و رویدادها: برگزاری آئین معارفه دانشجویان کارشناسی ارشد جدید دانشکده مهندسی مکانیک

برگزاری آئین معارفه دانشجویان کارشناسی ارشد جدید دانشکده مهندسی مکانیک
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶- ۱۸:۴۱:۴۵



آئین معارفه دانشجویان جدید کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی مکانیک در روز دوشنبه 96/8/8 از ساعت 10-12 در تالار کتابخانه مرکزی پردیس فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

آئین معارفه دانشجویان جدید کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی مکانیک در روز دوشنبه 96/8/8 از ساعت 10-12 در تالار کتابخانه مرکزی پردیس فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید. در این مراسم، که با حضور گرم و پرشور دانشجویان و اساتید محترم دانشکده مهندسی مکانیک همراه بود، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، جناب دکتر گردویی به ایراد سخنرانی درباره اطلاعات و نکات مرتبط با مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک پرداختند.




سپس، کارشناس کتابخانه مرکزی دانشگاه جناب آقای کبیریان اطلاعاتی را در زمینه نحوه استفاده از منابع اطلاعاتی کتابخانه حضور دانشجویان محترم دانشکده ارائه نمودند. 



در ادامه این نشست صمیمی، مدیران محترم گروه های مکانیک جامدات، مکانیک سیالات و مکاترونیک به ترتیب جناب آقای دکتر احمدی، جناب آقای دکتر محسن نظری و جناب آقای دکتر بامداد نکاتی را درباره وضعیت فعلی گروه های مرتبط، قوانین آموزشی و پژوهشی ارائه فرموده و به معرفی اساتید محترم گروه ها همراه با علایق و زمینه ها پژوهشی پرداختند. نهایتاً، جلسه با پرسش و پاسخ بین دانشجویان محترم و مدیران گروه های فعال در دانشکده خاتمه یافت.


 


12345