اخبار و رویدادها: حضور دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود در همایش پیاده روی خانوادگی

حضور دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود در همایش پیاده روی خانوادگی
یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶- ۱۵:۲۵:۲۶



همایش پیاده روی خانوادگی دانشگاه صنعتی شاهرود با استقبال خوبی از سوی اعضای هیات علمی و كاركنان این دانشگاه در دو روز متوالی روبه رو گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، همایش پیاده روی خانوادگی اعضای هیات علمی و كاركنان این دانشگاه طی دو روز پنجشنبه 4 آبان 96  ویژه كاركنان و روز جمعه 5 آبان ماه جاری ویژه اعضای هیات علمی در محل پردیس معدن آموزشی دانشگاه برگزار گردید.

IMG  (9)

این همایش با برگزاری مسابقات در رشته های مختلف همگانی در رده بزرگسالان و نونهالان (خانم و آقا) و اهدا جوایزی به سه نفر اول هر رشته و ایجاد فضایی گرم و صمیمی همراه بود.

دكتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این همایش پیاده روی ضمن قدردانی از همه همكاران در توسعه همه جانبه دانشگاه و فضای پردیس معدن آموزشی، خواستار توجه جدی به بحث كارآفرینی و  تاسیس شركت سهامی خاص دانشگاه با هدف كارآفرینی گردید. دكتر رضوانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه در دو روز همایش از حضور 1300 نفر خبر داد. وی توجه به امر توسعه ورزش همگانی همكاران را موجب شادابی و نشاط مجموعه دانشگاه عنوان نمود و برگزاری چنین برنامه هایی را راهی در جهت توسعه ورزش همگانی خواند.

IMG  (2)

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت هفته تربیت بدنی با شعار خانواده سالم، با ورزش و محیط زیست سالم طبق روال سال های گذشته اقدام به برگزاری این همایش پیاده روی نمود كه در پایان هدایای نفیسی به قید قرعه از جمله 6 دستگاه دوچرخه، بلیط استخر رایگان به مدت 10 روز برای اعضای 20 خانواده به شركت كنندگان حاضر در همایش اعطا گردید.

12345