اخبار و رویدادها: دومین سمینار آمار فضایی به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

دومین سمینار آمار فضایی به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶- ۱۵:۵۰:۳۹



دومین سمینار آمار فضایی و كاربردهای آن به همت دانشكده ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود در سالن اجتماعات كتابخانه پردیس مهندسی فناوری های نوین دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دومین سمینار آمار فضایی و كاربردهای آن به همت دانشكده ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود در دو روز متوالی ۳ و 4 آبان ماه جاری در محل سالن اجتماعات كتابخانه پردیس مهندسی فناوری های نوین این دانشگاه برگزار گردید.

آئین افتتاحیه این سمینار ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 3 آبان 96 با حضور دكتر محسن محمدزاده از دانشگاه تربیت مدرس، دكتر علی دستفان معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود، دكتر ابراهیم هاشمی رئیس دانشكده ریاضی دانشگاه و جمعی از اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر كشور رسما آغاز گردید.

دكتر هاشمی و دكتر دستفان در ابتدای این آئین ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریك روز آمار، در باب اهمیت موضوع سمینار و دستاوردهایی كه بدنبال خواهد داشت به بیان توضیحاتی پرداختند.

فرآیندها و مدل‌های فضایی و فضایی – زمانی، ساختارهای وابستگی فضایی و فضایی – زمانی، استنباط آماری در فرآیندهای فضایی و فضایی – زمانی، نمونه‌گیری فضایی و كاربردهای مدل‌های فضایی و فضایی – زمانی از جمله محورهای تخصصی این سمینار بود.

لازم به ذكر است نشست‌های تخصصی، میزگرد با آقای رزاقی رئیس آمار معاونت اجتماعی قوه قضاییه، میزگرد با دکتر نورمحمدی رئیس پژوهشكده آمار ایران و برگزاری كارگاه آمار فضایی از دیگر برنامه های بر گزار شده در طول این سمینار بود.

12345