اخبار و رویدادها: آئین معارفه دانشجویان جدید الورود دانشكده فیزیك و مهندسی هسته ای دانشگاه صنعتی شاهرود

آئین معارفه دانشجویان جدید الورود دانشكده فیزیك و مهندسی هسته ای دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶- ۰۸:۵۸:۴۷



آئین معارفه دانشجویان جدید الورود سال 1396 دانشكده فیزیك و مهندسی هسته ای دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، آئین معارفه دانشجویان جدید الورود سال 1396 دانشكده فیزیك و مهندسی هسته ای دانشگاه صنعتی شاهرود در روز دوشنبه 1 آبان ماه جاری در محل تالار اقاقیا این دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان این دانشكده برگزار گردید.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۱۱-۱۴-۴۲

در ابتدای این آئین پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی، رئیس دانشكده فیزیك و مهندسی هسته ای ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان به معرفی اساتید، كارشناسان و آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی دانشكده پرداخت. در ادامه مشاور فرهنگی دانشكده به حفظ لزوم و رعایت اخلاق دانشجویی در محیط دانشگاه، برگزاری مراسم های مختلف نظیر بازدید ها و اردوهای فرهنگی اشاره كرد و خواستار همكاری بیشتر دانشجویان با شورای فرهنگی دانشكده گردید.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۱۱-۱۴-۴۵

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۵_۱۱-۱۴-۴۵-(2)

دكتر حسن حسن آبادی عضو هیات علمی این دانشكده به نمایندگی از اساتید به بیان واقعیت های علم فیزیك و درك بهتر جهان هستی پرداخت و در خصوص پشتكار و جدیت جهت ادامه مسیر و كسب موفقیت دانشجویان تاكید نمود. همچنین خادمیان مسئول مركز مشاوره دانشگاه در این مراسم ضمن توزیع فرم های طرح سلامت در بین دانشجویان در باب دستاوردهای حوزه های مختلف مركز مشاوره به ایراد سخنرانی پرداخت و خواستار همكاری متقابل مركز مشاوره دانشگاه و دانشجویان گردید.

12345