اخبار و رویدادها: برگزاری كارگاه یك روزه آموزش نكات ویرایشی نگارش مقالات انگلیسی در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری كارگاه یك روزه آموزش نكات ویرایشی نگارش مقالات انگلیسی در دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶- ۱۵:۰۹:۲۹

برگزاری كارگاه یك روزه آموزش نكات ویرایشی نگارش مقالات انگلیسی در دانشگاه صنعتی شاهرود

كارگاه یك روزه آموزش نكات ویرایشی نگارش مقالات انگلیسی در دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیك دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، كارگاه یك روزه آموزش نكات ویرایشی (گرامری) نگارش مقالات انگلیسی در روز پنجشنبه 20 مهرماه جاری در محل دانشكده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیك دانشگاه با حضور مژده شهنما به عنوان مدرس دوره و استقبال دانشجویان علاقه مند برگزار گردید.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۸_۱۴-۵۷-۵۱

مهندس بیژن روشن روان، مدیر شاخه دانشجویی انجمن اروپایی مهندسین و پژوهشگران علوم زمین (EAGE) دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص برگزاری این دوره خاطر نشان كرد: شاخه دانشجویی این انجمن در زمینه های مختلف مهارت آموزی و افزایش دانش آموزشی و عملیاتی دانشجویان فعالیت می كند و هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان از دوره های این چنینی بهره مند می شوند. با توجه به ضرورت نگارش مقالات انگلیسی برای چاپ در مجلات معتبر خارجی و نیز احساس نیاز دانشجویان هماهنگی لازم انجام شد. در این دوره دانشجویان با نحوه نگارش، نكات گرامری و روش استفاده از منابع دیگر آشنا شدند. لازم به ذكر است كه با هماهنگی صورت گرفته با نماینده این انجمن در ایران در همه دوره ها به دانشجویان گواهی نامه معتبر از EAGE  اعطا می شود. 

12345