اخبار و رویدادها: مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مالی دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مالی دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶- ۱۴:۱۷:۵۹

مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مالی دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم تکریم و تقدیر از علیرضا اعظمی مدیر امور مالی پیشین و معارفه منصور غنیئی سرپرست جدید امور مالی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، پیش از ظهر امروز چهارشنبه یکم شهریور ماه جاری طی مراسمی در تالار کوثر دانشگاه از زحمات علیرضا اعظمی مدیر اسبق امور مالی دانشگاه با حضور رئیس، مدیران حوزه های مختلف و کارکنان تقدیر بعمل آمد و منصور غنیئی به عنوان سرپرست جدید امور مالی دانشگاه معرفی شد.

در این جلسه دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صادقانه و موفق علیرضا اعظمی در طول 17 سال گذشته در جایگاه مدیریت امور مالی دانشگاه، به اهمیت و حساسیت این حوزه تاکید کرد و  رکن اصلی پیشرفت و دستیابی به موفقیت را رعایت قوانین و مقررات عنوان نمود و همچنین ابراز خرسندی کرد: خدا را شاکر هستیم که در طول سالیان گذشته با دقت نظر و تلاش مدیر و کادر حوزه امور مالی، این دانشگاه در برهه های مختلف به درستی جوابگو و سربلند بوده است.

دکتر محمد علی مولایی معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن تاکید بر ارائه خدمات شایسته، رعایت نظم، سرعت، دقت در امور و قدم های موثر علیرضا اعظمی در طول خدمت خود، از ایشان به عنوان اسوه ی اخلاق در دانشگاه یاد کرد.

علیرضا اعظمی مدیر اسبق امور مالی دانشگاه در این جلسه ضمن تشکر از همکاران بالاخص کارکنان امور مالی، اجرای صحیح قوانین و مقررات، آگاهی کارکنان این حوزه از آخرین قوانین، استفاده از ظرفیت های قانونی در جهت اجرای اهداف و پشتیبانی ماموریت های دانشگاه و استفاده درست از اعتبارات را از جمله اهداف مدیریت خود در طول سالیان گذشته عنوان نمود و گفت: همیشه سعی بر آن داشتیم که عملکردمان به گونه ای باشد که بتوانیم به درستی پاسخگو دستگاه های مالی باشیم که خوشبختانه در این امر سربلند بوده ایم.

اعظمی از تلاش ها و همکاری های حوزه های مختلف دانشگاه در راستای پیشبرد درست اهداف حوزه امور مالی تشکر کرد و با وجود کارکنانی آگاه و زبده آینده ای خوب برای این حوزه مطرح نمود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر آقاجانی مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی، دکتر گودرزی معاون آموزشی، دکتر غیاثی مدیر امور اداری، دکتر درخشان مدیر کل آموزش، دکتر احسنی طهرانی مدیر امور دانشجویی، مهندس صادقی مسئول دفتر فنی، مهندس میرزایی مدیر برنامه و بودجه و همچنین کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود در صحبت های خود به بیان تلاش ها و خدمات علیرضا اعظمی پرداختند و برای منصور غنیئی آرزوی موفقیت کردند.

در پایان از سوی حوزه های مختلف هدایایی به رسم یادبود به علیرضا اعظمی تقدیم و از ایشان تقدیر شد. 

12345