اخبار و رویدادها: برگزاری پنجمین همایش سلامت و زندگی در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری پنجمین همایش سلامت و زندگی در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶- ۰۹:۵۴:۴۲



پنجمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود با محوریت امید به زندگی و مدیریت ارتباط در خانواده در دانشگاه صنعتی شاهرود با استقبال خوبی از عموم مردم مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در راستای برگزاری سلسله همایش‌  های سلامت و زندگی كه همزمان با تهران در شهرستان شاهرود نیز سه شنبه اول هر ماه برگزار می گردد، پنجمین همایش سلامت و زندگی شهرستان شاهرود روز سه شنبه 13 تیر ماه جاری در محل تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود با استقبال خوبی از عموم مردم این شهرستان مواجه شد. 

این همایش به همت دانشگاه صنعتی، دانشكده پزشكی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشكی، اداره ورزش و جوانان شاهرود و همچنین دانشگاه علوم پزشكی تهران، با محوریت امید به زندگی و مدیریت ارتباط در خانواده و با حضور دكتر رضا ناظری روانشناس، استاد دانشگاه و كارشناس ثابت برنامه های تلویزیونی صدا و سیما  با محوریت امید به زندگی و مدیریت ارتباط در خانواده همراه بود. 

در كنار سخنرانی‌های علمی كمیته‌های مشورتی سلامت نیز با حضور كارشناسان مرتبط به ‌طور خصوصی به مخاطبان درخواست‌كننده در زمینه های خانواده، تربیت‌بدنی و علم تمرین و مامایی مشورت دادند.   

12345