اخبار و رویدادها: مراسم تودیع و معارفه مشاور فرهنگی دانشكده مهندسی صنایع و مدیریت

مراسم تودیع و معارفه مشاور فرهنگی دانشكده مهندسی صنایع و مدیریت
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶- ۱۲:۳۵:۲۴



مراسم تودیع و معارفه مشاور فرهنگی دانشكده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور رئیس این دانشكده، ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و همچنین معاون فرهنگی این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در مراسمی  با حضور رئیس دانشكده مهندسی صنایع و مدیریت این دانشگاه، ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و همچنین معاون فرهنگی از تلاش های دكتر حكمی نسب مشاور فرهنگی اسبق این دانشكده تجلیل و دكتر حسینی به عنوان مشاور جدید فرهنگی دانشكده مهندسی صنایع و مدیریت معرفی گردید.

در ابتدای این جلسه دكتر شیخ رئیس دانشكده مهندسی صنایع و مدیریت شرایط جاری دانشكده را به اختصار تشریح نمود و بالا بودن نسبت دانشجو به استاد را از نكات قابل تامل در این دانشكده عنوان كرد. دكتر شیخ باتوجه به اینكه جذب دانشجو در رشته های مهندسی صنایع و اقتصاد به تازگی آغاز شده است به انباشت دانشجو این رشته ها  در سال های آتی اشاره نمود و گفت: باید نسبت دانشجو به استاد در این دانشكده بیش از پیش افزایش یابد. وی همچنین در این جلسه كمبود فضا و كلاس های درسی را كه بر مسائل فرهنگی نیز تاثیرگذار است از دیگر موارد قابل توجه برشمرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین فندرسكی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دكتر قربانی معاون فرهنگی به بیان مهترین دغدغه های فرهنگی در سطح دانشگاه و اهمیت حفظ و ارتقاء سطح فرهنگی دانشجویان از طریق آگاهی رساندن، شناسایی علل و انگیزه ها و ریشه یابی مسائل فرهنگی پرداختند و اراده جمعی اساتید در توجه به مسائل فرهنگی را عامل بسیار مهمی در جلوگیری از بروز مشكلات فرهنگی عنوان نمودند.

12345