اخبار و رویدادها: همايش تجليل از دانشجويان برتر ورزشی دانشگاه صنعتي شاهرود

همايش تجليل از دانشجويان برتر ورزشی دانشگاه صنعتي شاهرود
پنج شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶- ۰۸:۵۸:۵۴

همايش تجليل از دانشجويان برتر ورزشی دانشگاه صنعتي شاهرود

مديريت تربيت بدني و امور فوق برنامه دانشگاه صنعتي شاهرود همايشي با عنوان تجليل از دانشجويان برتر ورزشي اين دانشگاه برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز دوشنبه 1 خرداد ماه سال جاری طی مراسمی از مربيان، ورزشكاران، مقام آوران المپياد 95، قهرمانان ملی و كشوری دانشگاه و دانشجويان جشنواره درون دانشگاهی 95 در تالار شقايق های اين دانشگاه تجليل بعمل آمد.

photo_2017-05-27_09-04-47

در اين مراسم دكتر محمد مهدی فاتح رئيس دانشگاه صنعتی شاهرود، برگزاری چنين همايش هايی را نشانهی حضور فعال و با نشاط اين مديريت در صحنه دانست و اذعان داشت:هر چه ما در بخش سلامت، بهداشت و ورزش دانشگاه هزينه كنيم به جاست.

دكتر محمد مهدی فاتح با تأكيد بر ضرورت توجه به دو حوزه ورزش همگانی و قهرمانی، نشاط و همدلی را از ثمرات تقويت اين بخش در دانشگاه دانست و برنامه ريزی بلند مدت و پيش بينی اعتبارات ساليانه را در اين حوزه خواستار شد.

دكتر فاتح با اشاره به ورزش قهرمانی و اين كه هر موفقيت ورزشی از سوی يكی از دانشگاهيان، يك افتخار و اعتبار برای دانشگاه است، خواستار برنامه ريزی روی ورزش همگانی و سلامت دانشگاهيان شد و تأكيد كرد: رسيدگی به امر ورزش جزء بهترين امور سطح كلان دانشگاه است.

photo_2017-05-27_09-04-43

در ابتدای اين جلسه دكتر رضوانی مدير تربيت بدنی و فوق برنامه ورزشی دانشگاه، به ارائه گزارشی در رابطه با عملكرد اين مديريت پرداخت.

در اين همايش همچنين از مسئولين انجمن هاي ورزشی دانشجويان دانشگاه، داوطلبينی كه در رويدادهای ورزشی و مربيانی كه در مسابقات منطقه و المپياد با دانشگاه همكاری داشتند و از 10 دانشجو در رشته های مختلف كه از مقام آوران كشوری و عضو تيم ملی ايران در رشته های متعدد ورزشی می باشند تقدير بعمل آمد.

12345