اخبار و رویدادها: همايش پياده روي خانوادگي كاركنان و اساتيد دانشگاه صنعتي شاهرود

همايش پياده روي خانوادگي كاركنان و اساتيد دانشگاه صنعتي شاهرود
شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶- ۱۵:۳۷:۲۳

همايش پياده روي خانوادگي كاركنان و اساتيد دانشگاه صنعتي شاهرود

همزمان با ميلاد حضرت مهدي موعود (ع)، پياده روي خانوادگي كاركنان دانشگاه (اعضاء هيات علمي، كارمندان و بازنشستگان) در پرديس معدن آموزشي دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، روز جمعه 22 ارديبهشت ماه سال جاري همزمان با ميلاد حضرت مهدي موعود (ع)، پياده روي خانوادگي كاركنان دانشگاه (اعضاء هيات علمي، كارمندان و بازنشستگان) در پرديس معدن آموزشي دانشگاه صنعتي شاهرود با استقبال پر شور دانشگاهیان این دانشگاه برگزار گردید.

دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این همایش ضمن ابراز خرسندی از استقبال با شکوه خانواده بزرگ این دانشگاه، چنین فضاهایی را سبب ایجاد محیطی صمیمی در بین کارکنان عنوان کرد و گفت: به همت و تلاش دانشگاه، پردیس معدن آموزشی بازسازی گردید و این روز با نشاط و به یاد ماندنی را فراهم کرد.

دکتر فاتح پردیس  معدن آموزشی دانشگاه را سرمایه ای بزرگ و پایگاهی برای فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تفریحی عنوان نمود. وی با اشاره به تجهیز آزمایشگاه ها، نوسازی واحدها در دانشگاه، ساخت و ساز پروژه ها و ساختمان ها از جمله ساخت مسجد پردیس مهندسی فناوری، اتمام پروژه خوابگاه هدایت و افتتاح پروژه کتابخانه افزود: با همت شما زیرساخت های دانشگاه تجهیز گردیده است.

دانشگاه برای شما و شما برای دانشگاه تلاش کردید.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود رسیدگی به کارکنان دانشگاه را اولویت برنامه های دانشگاه بیان نمود و خاطر نشان کرد: با همکاری شما پردیس معدن آموزشی دانشگاه در صدر برنامه های دانشگاه قرار خواهد گرفت.

برای آبادی ایران عزیز  رای می دهیم

دکتر فاتح در پایان برای داشتن زندگی بهتر، توسعه مهربانی و آبادی و عزت ایران، به شرکت خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شاهرود در انتخابات پیش رو تاکید نمود. وی افزود با حضور پر شور در انتخابات سرنوشت خود را رقم خواهیم زد.

این همایش با حضور بیش از 2150 نفر از کارکنان دانشگاه به همراه خانواده از ابتدای پردیس معدن آموزشی دانشگاه آغاز و پس از پیمودن مسافت 3 کیلومتر در ورودی مجموعه رفاهی این پردیس ادامه یافت. برگزاری مسابقات متعددی از جمله طناب زنی، هولاهوپ، دارت و شوت بسکتبا از جمله مسابقات برگزار شده ویژه شرکت کنندگان خانم بود و همچنین مسابقاتی از قبیل دیواره شوت با دقت( شوت فوتبال)، فوتبال دستی انسانی، دارت و طناب زنی نیز ویژه آقایان برگزار گردید.

در ادامه این همایش برای اولین بار به صورت نمادین 5 دانشجوی ارشد مدیریت ورزشی نیز با هماهنگی اساتید و همکاران  حوزه تربیت بدنی با انجام اقداماتی از قبیل قرار دادن پک های غذا در پاکت های پارچه ای با شعار محیط زیست و در اختیار گذاشتن کیسه های زباله و دستکش یه بار مصرف جهت پاکسازی محیط زیست و گسترش فرهنگ پاک سازی محیط و فضای اقدام نمودند.

در اختتامیه این همایش یک روزه به برگزیدگان اول تا سوم مسابقات جوایزی اهدا شد و همچنین به قید قرعه به 20 نفراز حاضرین بلیط استخر رایگان به مدت دوماه و سه دستگاه دوچرخه اعطا گردید.

12345