اخبار و رویدادها: برگزاري جشنواره غذاي طيبات دانشجويي ويژه خواهران در دانشگاه صنعتي شاهرود

برگزاري جشنواره غذاي طيبات دانشجويي ويژه خواهران در دانشگاه صنعتي شاهرود
سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶- ۰۷:۵۷:۵۲

برگزاري جشنواره غذاي طيبات دانشجويي ويژه خواهران در دانشگاه صنعتي شاهرود

به مناسبت هفته خوابگاه ها جشنواره غذاي طيبات دانشجويي ويژه خواهران توسط امور دانشجويي دانشگاه صنعتي شاهرود با استقبال پرشور دانشجويان برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتي شاهرود، جشنواره غذای طيبات دانشجويی ويژه خواهران در سه بخش پيش غذا، غذای اصلی و دسر در روز يكشنبه 17 ارديبهشت ماه جاری توسط اموردانشجويی اين دانشگاه با حضور هيئت رئيسه، مديران، اساتيد، كارمندان، دانشجويان دختر و 25 داور در مجموعه آفتاب خوابگاه هفتم تير برگزار گرديد.

دكتر محمد مهدی فاتح رئيس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تقدير از تلاش های عوامل برگزاری اين جشنواره، ايجاد فضايی توام با شادی و نشاط در كنار محيطی مناسب جهت تحصيل را دغدغه دانشگاه دانست و عنوان كرد: شما دانشجويان در عرصه های مختلف افتخار آفرينی می كنيد و امروز نيز شاهد افتخارات ديگری از شما بوده ايم. وی دغدغه ها و نگرانی های دانشجويان را نگرانی مسئولين دانشگاه بيان كرد و افزود: ما در دانشگاه در تلاش هستيم فضايی مناسب برای شما ايجاد نماييم تا بهترين روزها را در دانشگاه صنعتی شاهرود سپری نماييد.

دكتر حجت احسنی طهرانی مدير امور دانشجويی دانشگاه جشنواره غذای دانشجويی را به عنوان يكی از پرنشاط ترين و تاثيرگذارترين فعاليت های فوق برنامه دانشجويی عنوان كرد و گفت: با توجه به ارزيابی جشنواره غذای طيبات دانشجويی به نسبت سال های گذشته، جشنواره امسال با استقبال خوبی از سوی دانشجويان همراه بوده است.

دكتر احسنی طهرانی با اشاره به رعايت سادگی، سلامت، طعم و تزئين در غذاهای شركت كنندگان، مهمترين علت جذابيت اين جشنواره را مشاركت فعال دانشجويان عنوان و اظهار كرد: جشنواره امسال با حضور بيش از 300 گروه شركت كننده و 500 نوع غذا و دسر همراه بود.

وی همچنين تصريح كرد: غذایبومی و محلی با ارزش غذایی بالا، در دسترس و ارزان بودن مواد اوليه، كيفيت نهايی و مزه غذا و روش پخت بهداشتی و سالم از جمله پارامترهای ارزيابی اين جشنواره غذايی بود كه توسط داوران مورد بررسی قرار گرفت.

قبل از برگزاری مراسم مذكور، اعضای هيات رئيسه، مديران ستادی و روسای دانشكده ها از خوابگاه های دختران بازديد و در ديداری صميمانه با دانشجويان به بحث و گفتگو و تبادل نظر در خصوص مسائل موجود پرداختند.  

12345