اخبار و رویدادها: برگزاري مراسم پرسش و پاسخ دانشجويان دانشكده فيزيك و مهندسي هسته اي دانشگاه صنعتي شاهرود

برگزاري مراسم پرسش و پاسخ دانشجويان دانشكده فيزيك و مهندسي هسته اي دانشگاه صنعتي شاهرود
یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶- ۱۰:۴۵:۱۴



جلسه پرسش و پاسخي با حضور رئيس، مديران گروه هاي آموزشي، كارشناسان و دانشجويان مقاطع مختلف تحصيلي دانشكده فيزيك و مهندسي هسته اي دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، جلسه پرسش و پاسخي صبح روز سه شنبه 12 ارديبهشت ماه جاري با حضور رئيس، مديران گروه هاي آموزشي، كارشناسان و دانشجويان مقاطع مختلف تحصيلي دانشكده فيزيك و مهندسي هسته اي دانشگاه صنعتي شاهرود در محل تالار اقاقيا اين دانشگاه برگزار گرديد.

در ابتداي اين جلسه دكتر مهدي مومني رئيس دانشكده فيزيك و مهندسي هسته اي دانشگاه با تبريك اعياد شعبانيه فلسفه تشكيل چنين جلساتي را يك تعامل سازنده بين دانشجويان با اساتيد و مديران اجرايي دانشكده عنوان و به استمرار چنين جلساتي تاكيد نمود.

رئيس دانشكده فيزيك و مهندسي هسته اي دانشگاه رسيدگي به معضلات دانشجويان اعم از تحصيلي، رفاهي و فرهنگي را اولويت دانشكده اعلام نمود و به گزارشي در خصوص رشد چشمگير دانشجويان مقاطع تحصيلات تكميلي در سال هاي اخير، رشد چشمگير تجهيزات و امكانات آزمايشگاه هاي آموزشي و تحقيقاتي دانشكده، مصوب كردن رشته مهندسي هسته اي و اخذ مجوز دانشجو از شوراي گسترش وزارت علوم براي نيمسال آتي و جذب هيئت علمي جديد با توانايي علمي بالا در دو گرايش هسته اي و ذرات بنيادي پرداخت.

در ادامه اين جلسه پرسش و پاسخ دانشجويان به تشريح مسائل آموزشي، برنامه ريزي تحصيلي، معضلات و مشكلات خود پرداختند و رئيس و مديران گروه هاي آموزشي نيز به سوالات مطرح شده از سوي دانشجويان در زمينه هاي مختلف پاسخ دادند.

12345