اخبار و رویدادها: بزرگداشت مقام جانبازان، ايثارگران و آزادگان دانشگاه با حضور رئيس دانشگاه

بزرگداشت مقام جانبازان، ايثارگران و آزادگان دانشگاه با حضور رئيس دانشگاه
چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶- ۱۶:۰۲:۵۴

بزرگداشت مقام جانبازان، ايثارگران و آزادگان دانشگاه با حضور رئيس دانشگاه

به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در مراسم ويژه اي كه در تاريخ ۱۱ ارديبهشت ماه در تالاركوثر دانشگاه با حضور دكتر محمد مهدي فاتح، رئيس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمين حاج آقاي فندرسكي، مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و ساير اعضاي هيات رئيسه، از اعضاي هيات علمي و غير هيات علمي جانباز، ايثارگر و آزاده تجليل گرديد.

به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در مراسم ويژه ایكه در تاريخ ۱۱ ارديبهشت ماه در تالاركوثر دانشگاه با حضور دكتر محمد مهدی فاتح، رئيس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمين حاج آقای فندرسكی، مسئول دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری و ساير اعضایهيات رئيسه، از اعضای هيات علمی و غير هيات علمی جانباز، ايثارگر و آزاده تجليل گرديد.
در اين مراسم دكتر فاتح ضمن تبريك ايام شعبانيه و بزرگداشت ياد اسوه ايثار حضرت عباس عليه السلام، از حضور در جمع جانبازان و ايثارگران ابراز خوشنودی نمود و اين همكاران را يادگاران ارزنده ای برای جلوه گری اخلاق و منش ايثارگری در دانشگاه قلمداد نمود. وی در ادامه سخنان خود نحوه دفاع از ارزشهای انقلاب را در برهه های مختلف زمانی متفاوت دانست و نقش ايثار و فداكاری در جامعه را بی نظير خواند و با توجه به در پيش بودن انتخابات همه اقشار دانشگاهی را به حضور گسترده در انتخابات دعوت نمود.

آقای فندرسكی با تبريك ميلاد علمدار كربلا از ايثارگری، جانبازی و شخصيت والای حضرت عباس (ع) و وفاداری وی صحبت كوتاهی نمود و نمونه بارز جانبازی و ايثارگری را در دفاع هشت ساله ياداور شد.

اين جلسه با قدردانی از برگزاری اين مراسم توسط همكاران و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف توسط تعدادی از حضار خاتمه يافت. 

12345