اخبار و رویدادها: آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد

آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد
دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶- ۰۹:۳۷:۵۸

آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد

آئين تجليل از كارگران دانشگاه صنعتي شاهرود با حضور رييس و هيأت رئيسه دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، دكتر محمدمهدي فاتح در آئين تجليل از كارگران اين دانشگاه كه به مناسبت يازدهم ارديبهشت ماه روز جهاني كارگر برگزار شد از تلاش ها و خدمات ارزنده تمامي كارگران و نيروهاي شركتي دانشگاه تقدير كرد.

وي تصريح كرد: كارگران سربازان عرصه خدمت رساني صادقانه به دانشگاه بوده و ما وظيفه داريم از همه خدمات آنها تقدير كنيم.

دكتر فاتح با بيان اينكه كارگران عضو خانواده دانشگاه هستند اظهار داشت: تلاش كارگران در راستاي پيشرفت اين محيط علمي موجب توسعه دانشگاه و به مراتب رسيدگي بيشتر مجموعه به اين قشر زحمت كش خواهد شد.

رييس دانشگاه صنعتي شاهرود افزود:نيروهاي شركتي در صف اول نيروهاي دانشگاه هستند و اين دانشگاه روي پرداخت به موقع حق و حقوق تمامي پرسنل اصرار داشته و روي قرارداد با پيمانكاران حساسيت دارد.

وي با بيان اينكه تجليل از كارگران كمترين كاري است كه مي توان در برابر زحمات آنها انجام داد گفت: به بركت تلاش وزحمات شما دانشگاه با نشاط و سرحال پابرجاست، خدا را شاكر هستيم كه توفيق تقدير از كاركنان شركتي در روز كارگر به ما داده شد و اين روز در تقويم دانشگاه به ثبت رسيد.

در ادامه حاج آقاي فندرسكي مسئول دفتر نهاد نماينگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با عرض تبريك اعياد شعبانيه به بيان مقام والاي كارگر از ديد اسلام پرداخته و چند روايت از پيامبر گرامي اسلام و ائمه معصومين دراين مورد را بيان نمودند.

ایشان به روایتی از امام صادق(ع) اشاره نمودندکه می فرمایند: کسی که برای روزی ورفاه خانواده اش تلاش کند مثل کسی است که درراه خدا جهاد می کند.

12345