اخبار و رویدادها: ارتقای مرتبه دو عضو هیات علمی

ارتقای مرتبه دو عضو هیات علمی
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵- ۰۹:۵۱:۵۶

ارتقای مرتبه دو عضو هیات علمی

چهل و یکمین و چهل و دومین جلسه هیات ممیزه دانشگاه روز پنجشنبه مورخ 95/12/19 برگزار شد.

چهل و یکمین و چهل و دومین جلسه هیات ممیزه دانشگاه روز پنجشنبه مورخ 95/12/19 برگزار شد.

IMG_0156

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، چهل و یکمین و چهل و دومین جلسه هیات ممیزه دانشگاه روز پنجشنبه با حضور اعضای دوره جدید هیأت ممیزه دانشگاه برگزار شد. در ابتدای جلسه دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه با تقدیر و تشکر از اعضای هیأت ممیزه قبلی دانشگاه و تبریک به اعضای جدید، نقش این هیأت را در پیشبرد و ارتقای دانشگاه کلیدی خواند  از یکایک اعضا به خاطر مسئولیت خطیری که دارند تشکر و نکاتی را یادآور شدند.

IMG_0165

در ادامه جلسه دکتر ناصر گودرزی به عنوان دبیر هیأت ممیزه دانشگاه انتخاب و با توجه به دستورالعمل و وظایف هیأت ممیزه کمیسیون های مختلف دانشگاه به تفکیک کمیسیون مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی و مهندسی مواد، کمیسیون تخصصی مهندسی معدن، مهندسی عمران و مهندسی معماری، کمیسیون تخصصی مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر، کمیسیون تخصصی مهندسی کشاورزی، کمیسیون تخصصی ریاضی و فیزیک، کمیسیون تخصصی شیمی و زمین شناسی، کمیسیون تخصصی علوم انسانی تعیین گردید.

IMG_0161

همچنین با توجه به تغییرات آیین نامه جدید نسبت قبلی، شیوه نامه اجرایی در خصوص نحوه امتیازدهی فعالیت های علمی، پژوهشی، اجرایی و فرهنگی اعضای هیأت علمی که بر اساس آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی تهیه شده بود طرح و پس از بحث و تبادل نظر به تایید و تصویب هیأت رسید.

IMG_0160

در این جلسه پرونده ارتقاء دکتر حسن حسن آبادی عضو هیات علمی دانشکده فیزیک و مهندسی هسته ای از دانشیاری به استادی مطرح و پس از بحث و تبادل نظر و بررسی پرونده ایشان مورد موافقت قرار گرفت. همچنین پرونده ارتقاء مرتبه علمی از استادیاری به دانشیاری دکتر محمد جعفری از دانشکده مکانیک مطرح و پس از بررسی به درجه دانشیاری ارتقاء یافتند.همچنین دراین جلسه پرونده ارتقاءمرتبه علمی مربی به استادیاری دکتر احمد نظری از دانشکده مکانیک مطرح ومورد موافقت قرار گرفت.

روابط عمومی دانشگاه این موفقیت را به جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید بزرگوار دکتر حسن آبادی و دکتر محمد جعفری تبریک گفته و برای این دو بزرگوار موفقیت روز افزون آرزومند است. 

12345