اخبار و رویدادها: برگزاري آئین كاشت درخت در دانشگاه صنعتي شاهرود

برگزاري آئین كاشت درخت در دانشگاه صنعتي شاهرود
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵- ۰۸:۳۷:۳۹

برگزاري آئین كاشت درخت در دانشگاه صنعتي شاهرود

به مناسبت روز درختكاري آيين كاشت نهال و درخت به همت بخش هاي مختلف دانشگاه در پرديس مركزي دانشگاه صنعتي شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، اساتيد، دانشجويان و كاركنان اين دانشگاه در روز 16 اسفند ماه روز درختكاري با حضور در پرديس مركزي محوطه دانشكده مجازي ، با كاشت درخت به استقبال سال نو رفته و در واقع با اين كار نمادين در آستانه بهار، زندگي را به زمين باز گرداندند.

derakhtcari (46)

رئيس دانشگاه، معاون اداري ومالي، مديريت امور اداري، مسئول اداره خدمات، باغباني، روابط عمومي و تعدادي از اعضاي هيأت علمي و همكاران در اين طرح مشاركت داشتند.

در اين مراسم رئيس دانشگاه دكتر محمدمهدي فاتح ضمن بزرگداشت روز درختكاري با اشاره به اين سنت حسنه از تمامي مسئولين دانشگاه خواست تا با جديت و تلاش مضاعف در توسعه فضاي سبز دانشگاه كوشش نمايند و با بكارگيري روشهاي نوين در آبياري و مصرف بهينه آب فضاي سبز با نشاطي را براي تمامي دانشگاهيان فراهم آورند.

ايشان در پايان ضمن تشكر از تمامي باغبانان دانشگاه بيان نمود: اينجانب به عنوان رئيس دانشگاه و تمامي معاونين كاركنان و دانشجويان قدردان زحمات شما هستيم و از خداوند براي همه آروزي سلامتي و بهروزي داريم.

در پايان برنامه از همكاران اداره فضاي سبز دانشگاه تقدير به عمل آمد.

12345