اخبار و رویدادها: همايش ملي گياهان دارويي در دانشگاه

همايش ملي گياهان دارويي در دانشگاه
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵- ۱۵:۵۶:۳۱



دكتر محمدرضا عامريان رييس دانشكده كشاورزي دانشگاه صنعتي شاهرود از برگزاري همايش ملي گياهان دارويي با محوريت تحقيقات، توليد و فناوري در اين دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، همايش ملي گياهان دارويي با محوريت تحقيقات، توليد و فناوري در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه 18 و 19 اسفند ماه جاري از ساعت 8:30 در سالن اجتماعات دانشكده مهندسي معدن، نفت و ژئوفيزيك اين دانشگاه برگزارمي گردد.

دكتر محمدرضا عامريان رييس دانشكده كشاورزي دانشگاه صنعتي شاهرود و دبير همايش ملي گياهان دارويي محوريت اين همايش را تحقيقات، توليد و فناوري عنوان كرد و افزود: تاكنون مقالات زيادي به دبيرخانه همايش ارسال شده است و با توجه به اينكه برخي از آنها مطابق با محورهاي همايش نبودند، از حدود 130 مقاله كامل كه جهت داوري به هيات داوران ارسال گرديده است، 95 مقاله مورد تاييد كميته داوران قرار گرفت و مابقي مورد تاييد واقع نشد.

دكتر عامريان با اشاره به پيگيري هاي متعدد، جهت ثبت اين همايش در پايگاه استنادي جهان اسلام ISC ، در خصوص داوري مقالات ارسالي اين همايش گفت: مقالات در سه محور كشاورزي (كاشت، داشت، برداشت و پس از برداشت)، علوم پايه (شيمي- فيتوشيمي و فرآوري)، باليني و طب سنتي (سلامت جامعه و داروهاي گياهي) مي باشند كه توسط كميته داوران مورد بررسي قرار گرفته است.

دبير همايش ملي گياهان دارويي با بيان اينكه اين همايش دو روزه با سه سخنراني كليدي و ارائه 17 مقاله به صورت سخنراني همراه مي باشد، خاطر نشان كرد: در اين همايش دو كارگاه علمي در نظر گرفته شده است كه در صورت استقبال علاقه مندان در روز دوم همايش نيز برگزار خواهد شد.

دكتر عامريان از تمامي علاقه مندان جهت حضور در اين همايش دعوت به عمل آورد.

12345