اخبار و رویدادها: هيات علمي دانشگاه صنعتي شاهرود، برگزيده چهارمين جشنواره جهادگران علم و فناوري

هيات علمي دانشگاه صنعتي شاهرود، برگزيده چهارمين جشنواره جهادگران علم و فناوري
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵- ۱۳:۴۵:۲۰

هيات علمي دانشگاه صنعتي شاهرود، برگزيده چهارمين جشنواره جهادگران علم و فناوري

در مراسم اختتاميه چهارمين جشنواره جهادگران علم و فناوري از هيات علمي دانشكده فيزيك و مهندسي هسته اي دانشگاه صنعتي شاهرود تقدير به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود و به نقل از خبرگزاري دانشجو، صبح روز چهارشنبه 11 اسفند ماه جاري در مراسم اختتاميه چهارمين جشنواره جهادگران علم و فناوري در محل مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما با حضور جمعي از مسئولين كشوري و لشكري از طرح دكتر رضا قلي پور پيوندي هيات علمي دانشكده فيزيك و مهندسي هسته اي دانشگاه تقدير به عمل آمد.

photo_2017-03-04_13-47-41_1

ابتداي اين مراسم با سخنراني دو باني اصلي برگزاري اين جشنواره ميرزاده، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي و قدياني، رئيس بسيج علم و فناوري آغاز شد و پس از پخش كليپ گزارش عملكرد چهارمين جشنواره جهادگران علم و فناوري، سرلشكر فيروزآبادي پيرامون وضعيت علم و فناوري در كشور و علي اكبر ولايتي، رئيس هيئت موسس دانشگاه آزاد اسلامي درخصوص برنامه هاي اين دانشگاه در سال 96 سخنراني نمودند.

در اين مراسم، طرح سنجشگر گاما كه توسط دكتر رضا قلي پور پيوندي عضو هيات علمي دانشكده فيزيك و مهندسي هسته اي دانشگاه ارائه شده بود، به عنوان يكي از طرح هاي برتر جشنواره جهادگران علم و فناوري حائز تقدير و تجليل قرار گرفت.

طرح ها و تشكل هاي دانش بنيان برتر جشنواره جهادگران علم و فناوري شامل مركز هدايت و حمايت از تحقيقات، تجربيات با موضوع نساجي، مركز هدايت و حمايت از تحقيقات تجربي با موضوع نانو، خانه نخبگان علمي بسيج خراسان جنوبي آذربايجان شرقي، اردبيل، كرمانشاه و شش پايگاه علمي از استان هاي تهران، اردبيل و اصفهان؛ از جمله مراكزي بودند كه به عنوان مراكز برتر و تشكل هاي دانش بنيان برتر شناخته شده و مورد تقدير قرار گرفتند.

در پايان اين مراسم با حضور مسئولان از خانواده شهداي علمي تجليل شد.

12345