اخبار و رویدادها: بزرگداشت روز مهندس و تقدير از همکاران دفتر فنی و طرحهای عمرانی دانشگاه

بزرگداشت روز مهندس و تقدير از همکاران دفتر فنی و طرحهای عمرانی دانشگاه
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵- ۱۵:۴۱:۲۶

بزرگداشت روز مهندس و تقدير از همکاران دفتر فنی و طرحهای عمرانی دانشگاه

به مناسبت گراميداشت روز مهندس، طي جلسه اي صميمي با حضور رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود از كاركنان مديريت فني و طرحهاي عمراني دانشگاه تقدير شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، صبح روز چهارشنبه 11 اسفند ماه جاري به مناسبت گراميداشت روز مهندس، طي جلسه اي صميمي با حضور رئيس دانشگاه از زحمات كاركنان دفتر فني و طرحهاي عمراني اين دانشگاه تقدير به عمل آمد.

photo_2017-03-07_14-06-14

دكتر فاتح رئيس دانشگاه در اين ديدار ضمن تبريك، اين روز را روز سازندگي، روز حساب، كار و جديت و لازمه كار مهندسي را دقت، محاسبه، تعهد و تخصص دانست و با بيان اينكه جهان با نظم و ترتيب، هندسه و مهندسي خاصي طراحي و در حال اجراست، هر كدام از اجزاي آن را در جاي خود مهم دانست و عدم هماهنگي يك بخش را سبب به هم ريختگي عنوان نمود و با تاكيد بر دقت وافر در نظم و مهندسي نمودن كارهاي فردي و جمعي افزود: دلسوزي، احساس مسئوليت و دانش به روز، در كار نقش پيش برنده خواهد داشت و بايد در اين مسير جهت نيل به اهداف كوشا باشيم.

دكتر فاتح با بيان اينكه روز مهندس، روز تقدير و تشكر از كارهاي خوب صورت گرفته است، پيشرفت و بهبود كارهاي دانشگاه را به واسطه انتقادات سازنده عنوان كرد و گفت: مهندسين به عنوان ناظر و چشم دانشگاه بايد همه كارها را با دقت نظر بررسي نمايند و در انجام درست و دقيق پروژه ها هيچ گونه مسامحه پذيرفتني نيست و افزود تاييد كار ناقص توسط ناظر سبب صدمات جبراني ناپذيري خواهد شد كه اثر آن مدتها در اذهان ماندگار است.

مديريت سبز بايد جدي گرفته شود

وي با بيان اينكه به بركت انقلاب اسلامي خودباوري در مردم به وجود آمده است به استفاده از انرژي هاي تجديد پذير از جمله انرژي بادي،خورشيدي و زمين گرمايي تاكيد كرد و گفت: مديريت سبز بايد جدي گرفته شود و در سرمايش وگرمايش ساختمانهاي در حال ساخت از سيستم هاي انرژي هاي نو استفاده گردد.

مهندس صادقي مدير دفتر فني و طرح هاي عمراني دانشگاه ضمن تبريك اين روز به ارائه گزارشي در خصوص فعاليت هاي عمراني دانشگاه پرداخت. وي همچنين از حمايت هاي رئيس دانشگاه و پشتيباني اين حوزه تقدير نمود.

در پايان از 11 كارشناس اين حوزه در دفتر رئيس دانشگاه تقدير به عمل آمد.

12345