اخبار و رویدادها: مراسم تجليل از كارمندان نمونه دانشگاه

مراسم تجليل از كارمندان نمونه دانشگاه
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵- ۰۹:۱۸:۵۸

مراسم تجليل از كارمندان نمونه دانشگاه

طي مراسمي از 31 كارمند در دو بخش نمونه و قابل تقدير دانشگاه تجليل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود، روز دوشنبه 9 اسفند ماه جاري از كارمندان دانشگاه در دو بخش نمونه و قابل تقدير در سالن آمفي تئاتر دانشكده معدن، نفت و ژئوفيزيك تجليل به عمل آمد.

 

karmand (4)

 

در ابتداي اين مراسم دكتر محمدعلي مولايي معاون اداري و مولايي دانشگاه ضمن تشكر از رئيس دانشگاه جهت همكاري در خصوص برگزاري اين مراسم به بيان گزارشي در مورد نحوه انتخاب كارمندان نمونه و قابل تقدير پرداخت. دكتر مولايي با بيان اينكه هر اتفاق خوبي در هر سازماني توسط بدنه اجرايي آن صورت مي گيرد به حضور و مشاركت موثر كارمندان در محيط دانشگاه تاكيد كرد و افزود: درسال آينده امتياز ويژه اي براي افرادي كه ارائه دهنده پيشنهادات موثر در خصوص ارتقا بهره وري و همچنين تغيير فرآينده ها مي باشند درنظر خواهيم گرفت.

دكتر فاتح رييس دانشگاه صنعتي شاهرود در اين مراسم ضمن خير مقدم، ياد و خاطره زنده ياد مرتضي رهگشاي از كارمندان حوزه معاونت پژوهشي و فناوري را گرامي داشت و افزود: در حال حاضر دانشگاه صنعتي شاهرود با داشتن هيات امنا، هيات مميزه و هيات جذب مستقل مسير پيشرفت را هموار كرده و در جمع 43 دانشگاه موثر ايران در توليدات علمي قرار گرفته است.

دكتر فاتح با اشاره به موفقيت هاي دانشگاه به حضور موثر كارمندان تاكيد كرد و گفت: پيشرفت هاي دانشگاه تا به الان حاصل تلاش ها و عملكرد خوب كارمندان نيز است.وي ضمن تاكيد بر وجود امكانات و پتانسيل هاي علمي دانشگاه خاطر نشان كرد: دانشگاه با وجود ظرفيت هاي موجود و تلاش و همكاري كاركنان دلسوز آينده روشن تري پيش رو خواهد داشت. وي در ادامه به اهميت كسب درآمد در دانشگاه براي پيشبرد اهداف مربوطه تاكيد كرد و گفت: عملكرد كاركنان در جذب دانشجو و پيشرفت دانشگاه و همچنين پيشبرد اهداف موثر است.

حجت الاسلام و المسلمين حاج اقاي فندرسكي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه نيز در اين مراسم ضمن تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه (س) با بيان احاديث و روايات به بيان جايگاه ايشان پرداخت و گفت: اهميت و احترام به ارباب رجوع از ملزومات كار در دانشگاه است و ما با توجه به سيره ائمه اطهار بايد دقت كافي در خصوص ارتباط با افراد مراجعه كننده را داشته باشيم و رضاي خداوند را در تمامي امور در نظر بگيريم.

در ادامه اين مراسم از 29 كارشناس، كارمند و دو مدير دانشگاه در دو بخش نمونه و قابل تقدير تجليل شد.

 

12345