اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه

دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵- ۱۲:۰۴:۰۰

دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده مهندسی کامپیوتر این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با شورای دانشکده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه  18 بهمن ماه سال جاری از دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

IMG_0056

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تبریک به دکتر محسن رضوانی هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات جهت قبول مسئولیت گروه روابط بین الملل دانشگاه، داشتن دانشجو خارجی را یکی از دغدغه های دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه باید وجه بین المللی داشته باشد و لازمه این کار همفکری و بهره مندی از تجربیات جهت برنامه ریزی در این حوزه است. وی همچنین به توجه بیشتر در خصوص رشد زیر ساخت های امور بین الملل در دانشگاه تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود که با تلاش، پی گیری  و برنامه ریزی دکتر رضوانی شاهد پیشرفت های زیادی در این حوزه باشیم.

IMG_0063

دکتر فاتح با تشکر از احساس مسئولیت رئیس و اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر با حجم بالایی از دانشجو در سطح دانشکده، به قراردادهای علمی و تحقیقاتی، همکاری با واحدهای فناور و شرکتهای دانش بنیان دانشگاهی، افزایش مقالات ISI، همکاری های علمی و بین المللی،  طرح های تحقیقاتی، دارا بودن مجله علمی و پژوهشی به زبان انگلیسی اشاره کرد و افزود: ما با انبوه زیادی از پرونده های تبدیل وضعیت در هیأت جذب مواجه بودیم که از سال های قبل مطرح بوده ولی به همت اعضای هیأت تمامی این موارد بررسی و انجام گردیده است که همین جا لازم می دانم از هیأت اجرایی جذب دانشگاه به علت تشکیل جلسات داخلی و هم به لحاظ ارتباط با هیأت جذب مرکز و رفع مشکلات دانشگاه تشکر نمایم.

IMG_0058

رئیس دانشگاه با بیان اینکه نسبت هیات علمی به دانشجو یک ضریبی برای افزایش بودجه می باشد، به بیشترین سهم این دانشکده در هیات جذب اشاره کرد و خواستار تامین هزینه های پروژه های عمرانی و رفاهی دانشگاه از جمله ساختمان کارگاه های آموزشی و مهندسی شیمی و مواد توسط اعضای هیات علمی به واسطه انعقاد قراردادها و طرح های تحقیقاتی گردید.

دکتر فاتح به ارتباط مستمر اعضای هیات علمی با دانشجویان تاکید کرد و بیان داشت: با ارتباط بیشتر با دانشجویان و ایجاد فضای صمیمی می توان فضای بهتری برای جذب دانشجویان در محیط دانشگاه ایجاد کرد.

ایشان ضمن تشکر از اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات تمام موفقیت های دانشگاه در عرصه های مختلف را حاصل زحمات، درک موقعیت و شرایط توسط اعضای هیات علمی با انگیزه و پر انرژی در دانشگاه عنوان کرد.

IMG_0057

در این نشست دکتر حسن پور رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات به ارائه گزارش در خصوص تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان و آزمایشگاه های موجود جهت آموزش، نشریات علمی پژوهشی،تعداد مقالات، فعالیت های پژوهشی اساتید، طرح های پیشنهادی و برنامه های آتی این دانشکده پرداخت.

در پایان این دیدار صمیمی دکتر مولایی معاون اداری و مالی، دکتر دستفان معاون پژوهش و فناوری و همچنین دکتر گودرزی معاون آموزشی دانشگاه به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی این دانشکده پاسخ دادند.

12345