اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵- ۰۸:۵۵:۱۲



جلسه هم اندیشی اساتید دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات با حضور معاون نهاد و دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز دوشنبه 11 بهمن ماه جاری جلسه هم اندیشی با موضوع ایجاد نشاط و شادی در محیط دانشکده و دانشگاه با حضور رئیس، مشاور فرهنگی و برخی از  اساتید و اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و همچنین دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه برگزار گردید.

photo_2017-02-05_09-12-49

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسینی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مفهوم شادی و نشاط در قرآن، احادیث و روایات اشاره کرد. ایشان با بیان اینکه نشاط الزاما به معنای شادی افراطی نمی باشد گفت: شادی و نشاط در فضای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی جهت رشد روحی دانشجویان بسیار حائز اهمیت می باشد. آقای حسینی بر اهمیت این موضوع و تاثیرگذاری فضاسازی مناسب توسط شورای فرهنگی دانشکده ها تاکید کرد و افزود: برای انسجام بیشتر فعالیت هایی که موجب نشاط در فضای دانشگاه می گردد بهتر است شورای فرهنگی هر دانشکده ارتباط خود را با مراکز فرهنگی از جمله نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بیشتر نماید.

در این جلسه هم اندیشی اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر در خصوص نشاط و شادی در فضای دانشگاه پرداختند.

12345