اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵- ۰۷:۴۶:۴۵

دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده مهندسی عمران این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با شورای دانشکده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 11 بهمن ماه سال جاری از دانشکده مهندسی عمران این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

omran-(4)

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو، بررسی این اتفاق ناگوار را از دیدگاه فنی ضروری دانست و اذعان نمود که اینگونه کارهای فنی در هر مجموعه ای سبب جلوگیری از بروز چنین پیشامدهایی خواهد شد. وی خاطر نشان کرد: همه مسئولین دانشگاه باید در هر حوزه ای این مساله را مد نظر داشته باشند. دکتر فاتح با تشکر از رئیس و اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران بیان داشت: آنچه در سطح دانشگاه عملیاتی می شود نشانه همفکری و مشورتی است که به صورت آئین نامه و شیوه نامه های اجرایی در سطح دانشگاه بوده است و خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده و اختصاص بودجه و اعتبار لازم ساختمان آزمایشگاه ها، کارگاه ها و ساختمان مهندسی شیمی و مواد پیشرفت عمرانی خوبی داشته و امید است در آینده نزدیک قابل بهره برداری باشد.

omran (21)

رئیس دانشگاه با بیان اینکه دانشکده مهندسی عمران در راستای ساختارها و شیوه نامه ها دانشگاه و در خصوص چاپ مقالات و فعالیت های پژوهشی جهت گیری و پیشرفت خوبی داشته است اذعان کرد: هر چند که با کمبود بودجه مواجه هستیم اما زیرساخت های دانشگاه به خوبی ادامه یافته و گام های خوبی جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی برداشته شده است.

ایشان با بیان دغدغه های خود به عنوان رئیس دانشگاه در زمینه های قراردادهای علمی و تحقیقاتی، شرکتهای دانش بنیان دانشگاهی، افزایش مقالات ISI، همکاری های علمی و بین المللی، دارا بودن مجله علمی و پژوهشی به زبان انگلیسی خاطر نشان کرد: اعضای هیات علمی باید در  تشکیل شرکت های دانش بنیان و فناور در مرکز رشد دانشگاه، گسترش پژوهش و فناوری در کنار آموزش، تجاری سازی و محصول پروری توجه ویژه ای داشته باشند.

omran (22)

در این نشست دکتر احمدی رئیس دانشکده مهندسی عمران به ارائه گزارش در خصوص تعداد دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان و آزمایشگاه های موجود جهت آموزش، تعداد مقالات، طرح های پیشنهادی و برنامه های آتی این دانشکده پرداخت.

در پایان این دیدار صمیمی دکتر دستفان معاون پژوهش و فناوری و همچنین دکتر گودرزی معاون آموزشی دانشگاه به سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی این دانشکده پاسخ دادند.

12345