اخبار و رویدادها: تقدیر دفتر استعداد های درخشان از تیم المپیاد رباتیک

تقدیر دفتر استعداد های درخشان از تیم المپیاد رباتیک
شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵- ۱۴:۳۵:۴۵

تقدیر دفتر استعداد های درخشان از تیم المپیاد رباتیک

معاون آموزشی به همراه مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی شاهرود در نشستی از تیم اعزامی به المپیاد رباتیک تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی در جلسه ای که روز یکشنبه سوم بهمن ماه جاری در محل معاونت آموزشی با حضور معاون آموزشی دکتر گودرزی، مدیر گروه استعدادهای درخشان خانم دکتر فردوسی، رئیس محترم دانشکده مکانیک دکتر شاه مردان،سرپرست تیم اعزامی دانشگاه صنعتی شاهرود به مسابقات جهانی رباتیک دکتر خالقی و دو تیم شرکت کننده در این مسابقات برگزار شد از دانشجویان افتخارآفرین دانشگاه صنعتی شاهرود در مسابقات جهانی رباتیک تقدیر بعمل آمد.

IMG_0005

سیزدهمین دوره المپیاد جهانی رباتیک با شرکت دو هزار تیم از 60 کشور جهان در شهر نویدا در نزدیکی دهلی نو در کشور هندوستان از روز شنبه 6/9/95 برگزار شد. در مرحله اول مسابقات نماینده ایران، تیم شایسته دانشگاه صنعتی شاهرود، توانست به همراه 16 تیم دیگر با اقتدار به مرحله نهایی صعود نماید. گفتنی است که در مرحله نهایی نماینده دانشگاه صنعتی شاهرود توانست در میان تیم های قدرتمند رباتیک جهان مقام هشتمی را از آن خود نماید.

IMG_0011

 

IMG_0013

اعضای تیم اول دانشگاه صنعتی شاهرود (ایران): دکتر علی خالقی (سرپرست و مربی تیم)، مهندس امین شاکری و مهندس مهدی محمدی (اعضای تیم) از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک بودند که موفق به کسب رتبه اول کشور و رتبه هشتم جهان در مرحله نهایی مسابقات شدند.

IMG_0015

IMG_0017

شایان ذکر است محمد عباسی و سینا نظری اعضای تیم دوم دانشگاه صنعتی شاهرود بودند که در مرحله مقدماتی موفق به کسب رتبه دوم کشور و سهمیه دوم ایران جهت حضور در مسابقات جهانی شدند. 

12345