اخبار و رویدادها: برگزاری همایش سلامت و زندگی برای اولین بار خارج از پایتخت

برگزاری همایش سلامت و زندگی برای اولین بار خارج از پایتخت
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵- ۱۴:۵۹:۲۷

برگزاری همایش سلامت و زندگی برای اولین بار خارج از پایتخت

دبیر همایش سلامت و زندگی از برگزاری چهل و هفتمین سری این همایش ها در شاهرود خبر داد.

دکتر توحید سیف برقی دبیر همایش سلامت و زندگی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از برگزاری چهل و هفتمین همایش سلامت و زندگی در روز جمعه 8 بهمن ماه جاری ساعت 9 الی 11 صبح در محل تالار پورسینا دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشگی شاهرود خبر داد.

دکتر سیف با اشاره به اینکه برگزاری این همایش ها به صورت مردمی می باشد گفت: این همایش ها جهت افزایش دانش و آگاهی و همچنین سبک زندگی سالم به صورت مستمر و سلسله وار برای اولین بار خارج از پایتخت و با محوریت دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می گردد.

دبیر همایش سلامت و زندگی با اشاره به اینکه این همایش در سال1391 با همکاری بسیاری از نهادهای دولتی و حامیان معنوی با تعداد کمی از افراد آغاز شد، عنوان کرد: هم اکنون بیش از سی هزار نفر در سطح شهر تهران مخاطب و همراه همیشگی این سلسله همایش ها می باشند.

حضور هنرمندان، پزشکان، ورزشکاران و مردم در کنار هم

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران یکی از مشخصات این همایش را نزدیک شدن موضوعات پزشکی با هنر عنوان کرد و گفت: موضوعات مطرح شده در این همایش مردمی در سه شاخه سلامت جسمی، سلامت روانی و سلامت اجتماعی خوشبختانه هنرمندان، ورزشکاران، اهالی فوتبال، پزشکان را در کنار هم قرار داده است.

وی همچنین به حضور سفیران سلامت که از اقشار مطرح کشور می باشند اشاره کرد و گفت: تمامی حامیان این همایش ها به صورت داوطلبانه همراه ما هستند و سفیران سلامت نیز با حضور خود تاثیر گذاری این همایش ها را دو چندان خواهند کرد.

دکتر سیف برقی مهم ترین مشخصه های این همایش ها را تلفیق مباحث پزشکی با موضوع هنر دانست و خاطر نشان کرد: در این جلسه با مباحث صورت گرفته بین پزشکان مطرح و مردم، فهم موارد پیچیده پزشکی آسان تر خواهد شد.

دبیر همایش سلامت و زندگی در پایان از تمامی علاقه مندان جهت شرکت در چهل و هفتمین همایش سلامت و زندگی در شاهرود دعوت نمود.

12345