اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵- ۱۳:۳۰:۴۸

دیدار هیات رئیسه و دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده شیمی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با شورای دانشکده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 4بهمن ماه سال جاری از دانشکده شیمی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

photo_2017-01-24_13-30-19

photo_2017-01-24_13-30-27

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشکر از رئیس دانشکده واعضای هیأت علمی بیان داشت: اگرهمیاری وهمفکری شما اعضای هیأت علمی نبود دانشگاه پیشرفت وموفقیت نداشت واین ناشی از نگاه ما به مدیریت است که سعی براین شده درچارچوب قوانین ومقررات موجود، سبک جدیدی ازمدیریت در دانشگاه اجراشود.

دکتر فاتح سپس افزود: ارتباط شما اساتید با دانشجویان بسیار حائز اهمیت است ما باید بحث پرسش و پاسخ در سامانه دانشگاه را فعال کنیم هر چقدر سایت دانشگاه فعال و بازدید کننده بیشتری داشته باشد تراز دانشگاه بالاتر می رود باید توجه داشت تخصیص بودجه به آیتم های مختلفی از جمله نسبت دانشجو به استاد، نسبت دانشیار به بالا به کل اعضای هیأت علمی و .... بستگی دارد.

دکتر فاتح با بیان دغدغه های خود به عنوان رئیس دانشگاه در زمینه های قراردادهای علمی و تحقیقاتی، شرکتهای دانش بنیان دانشگاهی، افزایش مقالات ISI، همکاری های علمی و بین المللی، دارا بودن مجله علمی و پژوهشی اظهار امیدواری کرد: دانشکده تمام توان خود را برای افزایش طرح های علمی و تحقیقاتی، افزایش درآمدهای اختصاصی و انتشار مجله علمی پژوهشی به زبان انگلیسی به کار ببرد.

دکتر فاتح ضمن اشاره به موارد با اهمیتی در سطح دانشگاه خاطر نشان کرد: ما با انبوه زیادی از پرونده های تبدیل وضعیت در هیأت جذب مواجه بودیم که از سال های قبل مطرح بوده ولی به همت اعضای هیأت تمامی این موارد بررسی و انجام گردیده استکه همین جا لازم می دانم از هیأت اجرایی جذب دانشگاه به علت تشکیل جلسات داخلی و هم به لحاظ ارتباط با هیأت جذب مرکز و رفع مشکلات دانشگاه تشکر نمایم.

سپس ایشان از آقای دکتر طاهری عضو هیأت علمی بازنشسته این دانشکده تشکر نمودند.

در این جلسه دکتر باقریان رئیس دانشکده شیمی گزارشی در خصوص آمار دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، اعضای هیأت علمی، تجهیزات آزمایشگاه ها، کارگاه ها و ارتقاء اعضای هیات علمی ارائه داد و در ادامه ضمن تشکر از رئیس دانشگاه و دکتر گودرزی و دکتر مولایی به دلیل پشتیبانی و حمایت در تعمیر کلاس های دانشکده به بیان مشکلات دانشکده و پیشنهادها برای برنامه های آینده پرداخت.

در طی این نشست که با هدف هم فکری و هم اندیشی در جهت بررسی مشکلات موجود و حل آن ها در این دانشکده برگزار شد برخی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه این دیدار دکتر دستفان معاون پژوهشی، دکترگودرزی معاون آموزشی و همچنین دکتر مولایی معاون اداری و مالی به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

 

12345