اخبار و رویدادها: برگزاری چهل و هفتمین همایش سلامت و زندگی

برگزاری چهل و هفتمین همایش سلامت و زندگی
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵- ۰۹:۲۵:۳۶

برگزاری چهل و هفتمین همایش سلامت و زندگی

چهل و هفتمین همایش سلامت و زندگی به همت دانشکده تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود برای اولین بار در شهرستان شاهرود برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، به همت دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه چهل و هفتمین همایش سلامت و زندگی در شاهرود، روز جمعه 8 بهمن ماه جاری ساعت 9 الی 11 صبح درمحل تالار پورسینا دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشگی شاهرود برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش سلامت و زندگی برای اولین بار در خارج از پایتخت

دکتر علی یونسیان رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه با اشاره به برگزاری این سری از سلسله همایش های سلامت و زندگی عنوان کرد: دانشکده تربیت بدنی دانشگاه به عنوان دبیر چهل و هفتمین همایش سلامت و زندگی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل سلامت، انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران، همایش سلامت و زندگی، گروه تبلیغاتی سنانگاره برای اولین بار این همایش را خارج از پایتخت برگزار می نماید.

دکتر یونسیان گفت: دکتر عباس توکلیان فوق تخصص غدد و متابولیسم با موضوع چاقی و دکتر مجید گلی دکتری روانشناس و مشاور خانواده با موضوع خانواده اثربخش سخنرانان این سری از همایش می باشند.

رئیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه با اشاره به اینکه برگزاری این همایش ها به صورت مردمی می باشد خاطر نشان کرد: این همایش ها جهت افزایش دانش و آگاهی و همچنین سبک زندگی سالم به صورت مستمر و سلسله وار با محوریت دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می گردد.

وی همچنین ضمن دعوت از تمامی علاقه مندان برای شرکت در این همایش ابراز امیدواری کرد: دانشکده تربیت بدنی در نظر دارد این سلسله بحث ها را ماهانه در شاهرود برگزار نماید.

12345