اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه داوری و اعلام نتایج بررسی مقالات همایش بلورشناسی و کانی شناسی ایران

برگزاری جلسه داوری و اعلام نتایج بررسی مقالات همایش بلورشناسی و کانی شناسی ایران
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵- ۱۵:۰۷:۳۷



دبیر علمی بیست و چهارمین همایش بلورشناسی و کانی شناسی ایران از برگزاری جلسه داوری و اعلام نتایج بررسی مقالات این همایش خبر داد.

دکتر حبیب ا... قاسمی استاد دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود و دبیر علمی بیست و چهارمین همایش بلورشناسی و کانی شناسی ایران در گفتگو با کارشناس روابط عمومی دانشگاه از برگزاری جلسه داوری مقالات این همایش در روز پنج شنبه 16 دی ماه 95 در تهران و اعلام نتایج آن بر روی وبگاه همایش از روز یکشنبه 19 دی ماه جاری خبر داد.

به گفته دکتر قاسمی دبیر علمی همایش، این جلسه طبق رسم همه ساله در محل دبیرخانه دائمی انجمن بلورشناسی و کانی شناسی ایران در دانشگاه خوارزمی تهران برگزار گردید. براساس اعلام ایشان، درمجموع تعداد 201 مقاله در محورهای مختلف مرتبط با بلورشناسی و کانی شناسی، شامل 14 مقاله در رشته شیمی، 40 مقاله در رشته فیزیک و 147 مقاله در رشته زمین شناسی که به دبیرخانه همایش رسیده بود پس از داوری توسط داوران ذی­صلاح انجمن بلورشناسی و کانی شناسی ایران، تعداد 179 مقاله متشکل از 13 مقاله در رشته شیمی (10 مقاله به صورت سخنرانی و 3 مقاله به صورت پوستر)، 39 مقاله در رشته فیزیک (20 مقاله به صورت سخنرانی و 19 مقاله به صورت پوستر) و 127 مقاله (34 مقاله به صورت سخنرانی و 93 مقاله به صورت پوستر) در رشته زمین شناسی برای ارائه به صورت سخنرانی و پوستر در این همایش پذیرفته شد.

وی گفت: همچنین تعداد 23 مقاله نیز به صورت سخنرانی کلیدی توسط اساتید دانشگاه ­های کشور در این همایش ارائه خواهد شد.

به گفته دکتر قاسمی، بیست و چهارمین همایش بلورشناسی و کانی شناسی ایران با شرکت گسترده اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران علاقه مند به علم بلورشناسی و کانی شناسی در رشته­ های شیمی، فیزیک و زمین ­شناسی در روزهای 6 و 7 بهمن ماه سال جاری در دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می­ گردد. مراسم افتتاحیه همایش نیز ساعت 9 صبح روز 6 بهمن ماه 95 در محل سالن اجتماعات دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبگاه همایش به آدرس www.SCM24.Shahroodut.ac.ir مراجعه نمایند.

12345