اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵- ۱۱:۱۷:۳۷

دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده مهندسی کشاورزی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با شورای دانشکده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 20دی ماه سال جاری از دانشکده مهندسی کشاورزی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

 

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشکر از رئیس دانشکده و اعضای هیأت علمی بیان داشت: اگر همیاری و همفکری شما اعضای هیأت علمی نبود دانشگاه پیشرفت و موفقیت نداشت و من خوشحالم از اینکه تمامی تصمیمات در دانشگاه به دور از احساسات و با نگاه آکادمیک اخذ می گردد.

دکتر فاتح درادامه افزود: با توجه به گزارش رئیس دانشکده، شاهد تلاش های زیاد رئیس و اعضای هیأت علمی این دانشکده در خصوص جذب دانشجو، رشد مقالات معتبر پژوهشی، خرید تجهیزات آزمایشگاهی هستیم که این نشان دهنده نگاه ویژه دانشگاه به این بخش و سرمایه گذاری در دانشکده کشاورزی است.

ایشان ضمن اشاره به تامین خوابگاه دانشجویی برای دانشکده بیان داشت: با این کار دیگر دانشجوهای رشته کشاورزی دغدغه خوابگاه ندارند و تلاش هیأت رئیسه و بنده به عنوان رئیس دانشگاه، رفع مشکلات دانشکده از قبیل ساخت و تکمیل ساختمان نیمه کاره دانشکده و همچنین ساخت گلخانه می باشد. وی در خصوص تکمیل سر در دانشکده کشاورزی خاطر نشان کرد: این مسئله جزء طرح های اصلی دانشگاه است که تا وضعیت طرح هادی شهر بسطام و مطالعات شهری به اتمام نرسد، اجرایی شدن طرح امکان پذیر نیست.

رئیس دانشگاه ضمن اشاره به موارد با اهمیتی در سطح دانشگاه خاطر نشان کرد: ما با انبوه زیادی از پرونده های تبدیل وضعیت در هیأت جذب مواجه بودیم که از سال های قبل مطرح بوده ولی به همت هیات جذب اعضای هیأت تمامی این موارد بررسی و انجام گردیده است که همین جا لازم می دانم از هیأت اجرایی جذب دانشگاه به علت تشکیل جلسات داخلی و هم به لحاظ ارتباط با هیأت جذب مرکز و رفع مشکلات دانشگاه تشکر نمایم.

دکتر فاتح با بیان دغدغه های خود به عنوان رئیس دانشگاه در زمینه های قراردادهای علمی و تحقیقاتی، شرکتهای دانش بنیان دانشگاهی، افزایش مقالات ISI اظهار امیدواری کرد: تمامی اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی به جهت قطب علمی شدن این دانشکده تلاش کنند.

در این جلسه دکتر عامریان رئیس دانشکده مهندسی کشاورزی، گزارشی در خصوص آمار دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، اعضای هیأت علمی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و ارتقای اعضای هیات علمی ارائه داد و به بیان مشکلات دانشکده در زمینه های کمبود بودجه، ساخت و تکمیل ساختمان دانشکده و سردر آن پرداخت.

در طی این نشست که با هدف هم فکری و هم اندیشی در جهت بررسی مشکلات موجود و حل آن ها در این دانشکده برگزار شد برخی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه این دیدار دکتر علی دستفان معاون پژوهشی و همچنین دکتر ناصر گودرزی معاون آموزشی به سوالات طرح شده از سوی اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

در حاشیه این جلسه از آقای محمدی همکار در بخش مزرعه دانشکده تقدیر و تشکر به عمل آمد.

IMG_0053

 

12345