اخبار و رویدادها: نشست هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با دانشکده فیزیک

نشست هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با دانشکده فیزیک
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵- ۱۲:۴۰:۰۹

نشست هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با دانشکده فیزیک

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در نشستی با اعضای هیات علمی دانشکده فیزیک، همکاری را به عنوان بزرگترین سرمایه مدیریت جهت پیشبرد اهداف دانشگاه دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز دوشنبه 13 دی ماه جاری هیئت رئیسه دانشگاه با اعضای هیئت علمی دانشکده فیزیک دیدار و گفتگو کردند.

دکتر فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در نشست دوره ای هیئت رئیسه با اعضای هیات علمی دانشکده فیزیک برگزاری این سلسله جلسات را فرصت خوبی جهت معرفی مسائل و ارزیابی به منظور برنامه ریزی در دانشگاه دانست و گفت: آمارهای موجود نشان دهنده رشد قابل تقدیر دانشکده فیزیک در طول یک سال گذشته است.

 

شاخص دریافت دانشجو یعنی اعتبار دانشگاه

در این جلسه رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با ارائه پیشرفت های دانشگاه و اشاره به جایگاه برجسته دانشکده فیزیک اظهار داشت: با گرفتن دانشجو بهتر، هیات علمی قوی و توسعه امکانات و تجهیزات در جهت تولید دانش و فناوری بیشتر از گذشته حرکت خواهیم کرد.

دکتر فاتح ضمن تبریک به دانشکده فیزیک در خصوص افزایش آمار مقالات چاپ شده، ارتقا اعضای هیات علمی را مستلزم شرکت در شاخص های دانشگاه دانست و گفت: این موضوع در رتبه بندی دانشگاه ها نیز دیده شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به افزایش تعداد آزمایشگاه های تحقیقاتی، توسعه شبکه اینترنتی و همچنین تعریف پایان نامه و طرح تحقیقاتی اعضای هیات علمی در خارج از دانشگاه تاکید کرد و گفت: در فضای حل معضلات و مشکلات مبتلابه کشور باید رساله های دکتری و پایان نامه های کارشناسی ارشد تعریف شود و قراردادهای پایان نامه ای صنعتی باید جزء رکوردهای دانشگاه قرار گیرد.

دکتر مومنی رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه در این جلسه ضمن ارائه اطلاعات و گزارش عملکردی از دانشکده به بیان برنامه سال آتی در حوزه های برگزاری کنفرانس، تاسیس شرکت فناور و دانش بنیان، فعالیت اعضا در مرکز رشد، خرید تجهیزات آزمایشگاهی و جذب هیئت علمی جدید به منظور تحقق و توسعه دانشکده پرداخت.

در پایان این نشست دکتر دستفان معاون پژوهشی، دکتر گودرزی معاون آموزشی، دکتر مولایی معاون اداری و مالی و دکتر قربانی معاون فرهنگی دانشگاه به بحث و تبادل نظر در خصوص سوالات مطرح شده از سوی اعضای هیات علمی پرداختند.  

12345