اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه هماهنگی سرپرستان انجمن های ورزشی کارکنان دانشگاه

برگزاری جلسه هماهنگی سرپرستان انجمن های ورزشی کارکنان دانشگاه
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵- ۱۰:۳۵:۲۴

برگزاری جلسه هماهنگی سرپرستان انجمن های ورزشی کارکنان دانشگاه

جلسه هماهنگی سرپرستان انجمن های ورزشی کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور کارشناسان تربیت بدنی و سرپرستان ورزشی کارکنان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز یکشنبه 12 دی ماه جاری جلسه هماهنگی سرپرستان انجمن های ورزشی کارکنان دانشگاه با حضور دکتر رضوانی مدیر تربیت بدنی، دکتر حسنی مدیر اسبق تربیت بدنی، کارشناسان تربیت بدنی و سرپرستان ورزشی کارکنان دانشگاه در محل سالن اجتماعات کوثر برگزار گردید.

این نشست با هدف هماهنگی در راستای بهبود برگزاری مسابقات درون دانشگاهی کارکنان، برگزاری افتتاحیه و اختتامیه با کیفیتی بهتر و همچنین مشخص نمودن نقاط ضعف و قوت برگزاری این مسابقات در سنوات گذشته برگزار شد.

کار کلان تفکر قوی می خواهد.

در ابتدا جلسه دکتر رضوانی ضمن تشکر از دکتر حسنی در زمان مسئولیت و اخذ موفقیت و نتایج ارزشمند در بخش کارکنان و دانشجویان در سطح منطقه و کشور گفت: دانشگاه باید همه جانبه منبع تغییر، تحول و نشاط باشد و ما معتقدیم به اینکه کار کلان تفکر قوی می خواهد و از هر ساز و کاری که منجر به پیشرفت دانشگاه باشد استقبال خواهیم کرد. وی بهرمندی از تجارب و مشاوره فکری را راهی برای انجام بی نقص امور دانست و تاکید کرد: برای انجام عملکردی بهتر در مجموعه باید نقاط ضعف پس از انجام امور اصلاح گردد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه به نیابت از دکتر مولایی، رئیس کمیته ورزش کارکنان خاطر نشان کرد: اسامی همکاران شرکت کننده در اماکن ورزشی در رشته های مختلف از سوی سرپرستان انجمن های ورزشی دانشگاه با ذکر دقیق مشخصات فردی و محل خدمت افراد ارائه گردد. وی همچنین تاکید کرد: در صورت عدم انجام این کار هیچ اصلاحیه مجددی پذیرفته نخواهد شد و سرپرستان متعهد به انجام این کار به صورت درست می باشند.

دکتر رضوانی در جهت بهبود میزان مشارکت وکسب اطلاعات دقیق در خصوص تعداد افراد مشارکت کننده از اماکن ورزشی عنوان کرد: به دنبال راهکاری جهت اجرایی شدن این مسئله هستیم و از شما می خواهیم پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

در ادامه سرپرستان ورزشی ضمن تبریک به دکتر رضوانی به عنوان مدیر تربیت بدنی دانشگاه به بیان نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات در این حوزه پرداختند. درپایان این جلسه از سوی کمیته ورزش کارکنان با اهداءلوح سپاس از زحمات 7 ساله دکتر حسنی قدردانی شد.

شایان ذکر است پس از بررسی و طرح در کمیته ورزش کار کنان نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

12345