اخبار و رویدادها: برگزاری کلاس نرم افزار پترل در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک

برگزاری کلاس نرم افزار پترل در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵- ۰۹:۳۷:۴۷



کارگاه دو روزه آموزش نرم افزار پترل در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، کارگاه دو روزه آموزش نرم افزار پترل در روزهای دوم و سوم دیماه جاری در دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه، به مدت 16 ساعت در سطح مقدماتی برگزار گردید.

این کارگاه آموزشی با هدایت دفتر انجمن مهندسین و متخصصین علوم زمین اروپا ( EAGE) و شعبه دانشجویی آن دایر در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود برای استفاده دانشجویان مهندسی اکتشاف نفت و ژئوفیزیک با حضور دکتر احمد مرتضوی رئیس بخش تفسیر لرزه نگاری در شرکت عملیات اکتشاف نفت از متخصصین و مدرسین شناخته شده این مبحث برگزار شد.

نرم افزار پترل از جمله مهم ترین و پرکاربردترین نرم افزارها در مباحث مدلسازی زمین شاسی و لرزه نگاری اکتشاف نفت و مدلسازی مخازن نفتی است که آشنایی با آن برای دانشجویان فعال در این رشته ها، از اولویت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین با توجه به اینکه شرکت های فعال در پروژه های خود از این نرم افزار بهره می برند، آشنایی با این نرم افزار می تواند در جذب شدن فارغ التحصیلان این رشته ها به بازار کار مفید باشد و بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشغول در این رشته ها از نرم افزار پترل در انجام مطالعات و تحقیقات پایان نامه خود استفاده می کنند.

در پایان این کارگاه دو روزه به شرکت کنندگان دوره گواهی نامه معتبر EAGE اعطا گردید.

12345