اخبار و رویدادها: معارفۀ دانشجویان جدید الورود دانشکده علوم زمین

معارفۀ دانشجویان جدید الورود دانشکده علوم زمین
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵- ۰۹:۳۷:۱۱



مراسم معارفۀ دانشجویان جدید الورود کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی مهرماه 95 رشته زمین شناسی در دانشکده علوم زمین دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز دوشنبه 29 آذر ماه جاری جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی مهرماه 95 رشته زمین شناسی دانشکده علوم زمین، در محل این دانشکده با حضور دکتر امیدی رئیس دانشکده علوم زمین، مدیران گروه ها و اعضای هیات علمی، کارشناسان و دانشجویان جدیدالورود دانشکده برگزار گردید.

دکتر امیدی رئیس دانشکده علوم زمین در این مراسم ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی، جایگاه رفیع دانشجو و دانش پژوهشی را با ذکر آیاتی از کلام ا... مجید و چند حدیث از پیامبر اکرم (ص) و همچنین جملاتی از بزرگان علم و ادب کشور یادآوری نمود. ایشان در ادامه به معرفی رشته زمین شناسی  به عنوان یکی از رشته های علوم پایه و اهمیت  و نقش آن در پیشرفت کشور پرداخت.

در این جلسه دکتر رمضانی اومالی معاونت دانشجویی دانشگاه طی سخنانی در خصوص دوری از تهدیدها و استفاده از فرصت ها در زمان دانشجویی به دانشجویان نکاتی را متذکر شد. دکتر جعفری مدیر گروه دانشکده نیز در این مراسم به یادآوری نکاتی در خصوص آیین نامه های آموزشی و مهندس قوشه ای کارشناس آموزش دانشکده به موارد کلیدی این آیین نامه ها اشاره کرد.

این مراسم که با حضور کلیه اساتید و کارکنان دانشکده و همچنین دکتر مهدیزاده به عنوان پیشکسوت و بنیان گذار رشته زمین شناسی در دانشگاه برگزار گردید، از دانشجویان برتر دانشکده با اهدائ هدایا و لوح تقدیر قدر دانی به عمل آمد.

 

12345