اخبار و رویدادها: دشمن حق و باطل را باهم آمیخته و ممزوج می کند.

دشمن حق و باطل را باهم آمیخته و ممزوج می کند.
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵- ۱۰:۳۷:۰۹

دشمن حق و باطل را باهم آمیخته و ممزوج می کند.

اگر حق به طور واضح در مقابل مردم آشکار شود کسی نمی تواند زبان علیه حق باز کند و اگر باطل خودش را به طور بارز ظاهر نماید، مردم به سمت باطل نخواهند رفت.

"امیرالمومنین (ع) در یکی از خطبه های خود مهمترین مشکلات جامعه را درهم آمیختگی حق و باطل می دانند و می فرمایند: اگر حق به طور واضح در مقابل مردم آشکار شود کسی نمی تواند زبان علیه حق باز کند و اگر باطل خودش را به طور بارز ظاهر نماید، مردم به سمت باطل نخواهند رفت. دشمن حق و باطل را باهم آمیخته و ممزوج می کند در این صورت است که حق برای طرفداران حق هم مشتبه می شود، پس هرچه می توانید در افزایش بصیرت در جامعه و عمق بخشی به آن تلاش کنید."   مقام معظم رهبری

 

 برخلاف توطئه­ های فراوان و روزافزون و تحمیل انواع و اقسام تحریم ها با هدف به زانو درآوردن مردم و دولت که در طول دوران انقلاب توسط دشمنان ایران اسلامی صورت گرفته است دوران پر برکت انقلاب اسلامی ایران سرشار از موفقیت ها و نقاط عطفی همچون دوران غرور آفرین هشت سال دفاع مقدس است که در اذهان ملت شریف ایران به واسطه ثابت قدمی در مسیر اصلی انقلاب اسلامی و آرمان های بنیان گذار انقلاب نقش بسته است. حماسه 9 دی نیز یکی دیگر از نقاط عطف این ملت بزرگ است.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و حمایت از حضور پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی اعلام  می نماید: دانشگاه صنعتی شاهرود همچون سایر آحاد ملت مومن و بصیر ایران اسلامی در راستای اهداف بزرگ انقلاب گام برخواهد داشت و معتقد است مسیر پیشرفت در صحنه های علمی، فناوری، اقتصادی، اجتماعی و ... نیازمند تلاش و کوشش همه نیروهای علاقمند و دلسوز انقلاب تحت رهبری آگاه و حکیمانه میسر خواهد شد.

 photo_2016-12-31_08-50-36


کلمات کلیدی: #دانشگاه صنعتی شاهرود #حماسه نهم دی
12345