اخبار و رویدادها: دکتر رضوانی به عنوان مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب شد.

دکتر رضوانی به عنوان مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب شد.
چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵- ۱۴:۳۴:۴۹

دکتر رضوانی به عنوان مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه صنعتی شاهرود منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، سه شنبه 30 آذر ماه جاری طی مراسمی با حضور رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه از زحمات ارزنده دکتر حسنی در زمان مسئولیت تقدیر و دکتر رضوانی به عنوان مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه معرفی گردید.

در این جلسه دکتر فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تقدیر از خدمات چندین ساله دکتر حسنی به عنوان مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه گفت: پذیرش مسئولیت یک رسم قهرمانی است که هر شخص تا حدودی کار را پیش می برد و ادامه کار را به قهرمان بعدی تحویل می دهد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه اینگونه جابه جایی ها به نفع کل مجموعه و با مهربانی انجام می گیرد، خاطر نشان کرد: مسئولیت اصلی اعضای هیات علمی بحث آموزش و پژوهش است و قبول مسئولیت اجرایی نوعی از خودگذشتگی و ایثار می باشد.

دکتر فاتح در طی این جلسه به اهمیت تشویق دانشجویان جهت کسب مدالهای ورزشی، گسترش ورزشهای عمومی در بین جامعه دانشگاهی، استفاده از امکانات رفاهی موجود در دانشگاه در حوزه های مختلف از جمله پردیس معدن آموزشی، برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از امکانات موجود بر اساس مناسبت های مختلف، برنامه ریزی ویژه در راستای عمومی کردن ورزش همگانی، فراهم نمودن امکانات جدید در سطح پردیس های دانشگاه، تنظیم برنامه راهبردی جهت اوقات فراغت دانشجویان و رصد نیازمندی های موجود در سطح دانشگاه تاکید کرد.

دکتر رمضانی اومالی معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن بیان مشکلات موجود در حوزه مدیریت تربیت بدنی به علت عدم وجود کارشناسان خبره کافی و نیز مشکلات فضاهای ورزشی در پردیسها، از دکتر حسنی به جهت پی گیریهای مداوم جهت رفع مشکلات، حرکت به سوی گسترش فرهنگ ورزش همگانی و کسب مقامهای مناسب ورزشی در بخش قهرمانی و انجام خدمات شایسته در زمان مسئولیت تقدیر و تشکر کرد و برای دکتر رضوانی نیز به جهت پذیرش مسئولیت قدردانی نمود و گفت: امیدواریم تا با عملکردی خوب ورزش دانشگاه بتواند در سطح کشور همچون گذشته پر آوازه باشد.

دکتر مولایی معاون اداری و مالی دانشگاه نیز در این جلسه با اشاره به فعالیتهای آقای دکتر حسنی و تشکیل کمیته ورزش کارکنان و ایجاد فرآیندهای کاری در سطح ورزش دانشگاه به منظور جذب افراد مستعد برای مسابقات دانشجویی و کارکنان از آقای دکتر حسنی قدردانی کرد و ضمن تبریک و تشکر از پذیرش مشئولیت توسط دکتر رضوانی، افزود که دکتر رضوانی با وجود ارتباطاتی که در سطح دانشگاه و بیرون دانشگاه دارند مسیر ترقی ورزش دانشگاه را سریعتر گردانند.

دکتر حسنی مدیر سابق تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران و حوزه های مختلف در مدت مسئولیت خود، با اشاره کوتاه به فعالیتهای انجام شده در زمان تصدی این پست، به کسب مقام های ورزشی دانشگاه در مسابقات دانشجویی و کارمندی در سطح منطقه و ملی و همچنین فعالیت های صورت گرفته در این زمینه که سبب ارتقای ورزش قهرمانی دانشگاه می گردد اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی درست و تمرین و ممارست های مداوم موفق به کسب مقام های اول تا سوم در برخی رشته های المپیاد ورزشی که بالاترین سطح ورزش قهرمانی است شده ایم.

دکتر رضوانی نیز در این جلسه با بیان اینکه با شناخت کامل از مشکلات و محاسن این مجموعه و دانشکده تربیت بدنی و ظرفیت موجود در سطح دانشگاه این مسئولیت را قبول کرده ام، افزود: انتظار می رود حوزه های مختلف دانشگاه به ویژه تربیت بدنی همکاری و پشتیبانی لازم در خصوص پیشبرد اهداف دانشگاه را ایفا نمایند.

مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه دانشگاه با تاکید بر اینکه توانمندی ها و ظرفیت های زیادی در بخش دانشجویی و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه وجود دارد، خاطر نشان کرد: باید از توانمندیها جهت برنامه ریزی و اجرای کارها استفاده نمود و در ارائه راهکارهای اجرای و راهبردهای عملیاتی در این زمینه از شورای مشورتی ورزش بهره مند خواهد شد.

دکتر رضوانی با اشاره به مجموعه پردیس معدن آموزشی دانشگاه گفت: این پردیس از ویژگی های مثبت دانشگاه می باشد که باید از این ظرفیت به صورت یک پایگاه کشوری استفاده نمود. وی در پایان از دکتر حسنی که در زمان مدیریت خود به خوبی از پتانسیل های مجموعه جهت اعتلای ورزش دانشگاه استفاده نموده است تقدیر و تشکر کرد.

12345