اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵- ۱۴:۲۹:۴۵

دیدار هیات رئیسه و دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با شورای دانشکده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه روز دوشنبه 29 آذرماه سال جاری از دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

درابتدای جلسه دکتر هاشمی رئیس دانشکده ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور هیأت رئیسه گزارشی در خصوص آمار از دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، اعضای هیأت علمی، برگزاری کارگاه های آموزشی و ارتقای مرتبه علمی طی یک سال اخیر ارائه داد.

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشکر از رئیس دانشکده، مدیران گروه و اعضای هیأت علمی خاطر نشان کرد: این دیدار فرصت مغتنمی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات اعضای هیأت علمی به جهت پیشرفت دانشگاه می باشد. ایشان بیان داشتند وجود فضای باز باعث احساس امنیت و بیان انتقاد می باشد.

وی در ادامه از دکتر آرشی به خاطر کسب عنوان پژوهشگر جوان برتر آمار ایران در سال 95و افتخارآفرینی برای دانشگاه و دانشکده تشکر نمود.

ایشان با توجه به سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین شعار هفته پژوهش که "پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای اقتصاد مقاومتی" می باشد اظهار داشت: عمده فعالیت دانشگاه در بخشهای آموزشی و پژوهشی بوده و به صورت خیلی کمرنگ نیز در مرحله فناوری وارد شده ایم ولی در قسمت تجاری سازی هیچ فعالیتی صورت نگرفته است. اگر قرار باشد که از فضای رقابتی در کشور جانمانیم و در ردیف دانشگاه های مطرح و پیشرو ظاهر شویم باید تمام تلاش خود را علاوه برآموزش و پژوهش در حوزه فناوری و تجاری سازی به کار ببریم.

دکتر فاتح با بیان دغدغه های خود به عنوان رئیس دانشگاه در این زمینه جایگاه دانشگاه در کشور و بالابردن آن بیان داشتند یکی از مواردی که باعث بالا رفتن رتبه بندی دانشگاه می شود ارائه مقالاتISI می باشد ایشان اظهار امیدواری کرد تمامی اعضای هیأت علمی به جهت قطب علمی شدن دانشکده تلاش کنند.

رئیس دانشگاه ضمن اشاره به موارد مهم مطرح شده در سطح دانشگاه خاطر نشان کرد: ما با انبوه زیادی از پرونده های تبدیل وضعیت در هیأت جذب مواجه بودیم که از سال های قبل مطرح بوده ولی تمامی این موارد بررسی و انجام شده است که همین جا لازم است از هیأت اجرایی جذب دانشگاه به علت تشکیل جلسات داخلی و هم به لحاظ ارتباط با هیأت جذب مرکز و رفع مشکلات دانشگاه تشکر نمایم.

سپس دکتر فاتح به بیان فعالیت هایی که در طی 2 سال اخیر در زمینه عمرانی، پژوهشی، تجهیز آزمایشگاه وکارگاه ها صورت گرفته پرداخت. ایشان همچنین با اشاره به تشکیل شورای رفاهی برمبنای سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواستار ارائه پیشنهادات ارزنده به کارگروه های موجود دراین شورا ازطرف اعضای هیأت علمی شد.

در ادامه این دیدار دکتر گودرزی معاون آموزشی، دکتر مولایی معاون اداری ومالی، دکتر دستفان معاون پژوهشی و دکتر قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی به سوالات مطرح شده از جانب اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

 

 

 

 

12345