اخبار و رویدادها: مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل در دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل در دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵- ۱۴:۲۸:۴۳

مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل در دانشگاه صنعتی شاهرود

آیین بزرگداشت روز ملی حمل و نقل در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، روز یکشنبه 28 آذر ماه جاری مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل دانشگاه با حضور هیات رئیسه، دکتر غیاثی مدیر امور اداری دانشگاه همزمان با گرامیداشت روز ملی حمل و نقل برگزار گردید.

دکتر فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در این مراسم، ضمن تبریک و تشکر از واحد نقلیه دانشگاه و نقش اساسی این حوزه در اموری از جمله جابه جایی و سرویس های دانشجویی، خریدهای صورت گرفته در دانشگاه، بازدیدهای علمی، تفریحی، فرهنگی، جابه جایی کل نیروها را به جهت رسیدن به اهداف دانشگاه جزء مهم و قابل توجه دانست.

قدرشناسی یک اصل اساسی در محیط کار است.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود هر یک از افراد جامعه دانشگاه را به مثابه درختی که سایه آن می تواند برای همه بهره مندی داشته باشد دانست. وی همچنین به مهربانی در محیط کار تاکید کرد و گفت: در محیط کار مهربان باشیم و محیط را با مهربانی خویش مناسب و سرزنده نگه داریم تا سبب پیشرفت همه گردد.

دکتر فاتح با اشاره به اهمیت کار هریک از بخش های دانشگاه افزود: هر کس مسئول عملکرد خود می باشد و نقض در هر بخش همانند شکافی در کشتی بزرگ دانشگاه است که نهایتا سبب متضرر شدن همه خواهد شد.

در ابتدای این مراسم محمد بداقی سرپرست واحد نقلیه دانشگاه صنعتی شاهرود به ارائه گزارش عملکردی از این حوزه در طی یکسال اخیر پرداخت.

در پایان این مراسم از 15 نفر از فعالان حوزه نقلیه دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

12345