اخبار و رویدادها: افتخار آفرینی دیگر دانشگاه صنعتی شاهرود

افتخار آفرینی دیگر دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵- ۱۳:۳۹:۱۴

افتخار آفرینی دیگر دانشگاه صنعتی شاهرود

اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان پژوهشگران برتر استان انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، مراسم اختتامیه دومین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان سمنان با حضور استاندار سمنان، دبیرکل جشنواره، دبیر ایده‌های برتر جشنواره، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان، رییس مرکز برنامه‌ریزی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری استان، جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان، برگزیدگان جشنواره، برخی از شرکت‌ها و واحدهای فناور و خبرنگاران رسانه‌های محلی و کشوری در سالن یادگار امام استانداری استان برگزار شد.
در ابتدای مراسم دبیر ایده‌های برتر جشنواره به نمایندگی از دکتر سید محمد اسماعیل جلالی (رییس پارک علم و فناوری استان سمنان) گزارشی از روند اجرایی جشنواره ارایه داد و گفت: امسال پارک علم و فناوری استان سمنان متولی برگزاری دومین دوره جشنواره بوده است. مهلت ارسال فرم ثبت‌نام تا پایان آبان 1395 بود و نمایشگاه جانبی جشنواره نیز از 14 لغایت 17 آذر 1395 در پردیس پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود برگزار شد.

نرجس امیری با بیان اینکه جشنواره امسال در چهار بخش پژوهشگران، فناوران، ایده‌پردازان و نمایشگاه برگزار شد، بیان داشت: در بخش دانش‌آموزان پژوهشگر 4 برگزیده، معلمان پژوهشگر 4 برگزیده، دانشجویان پژوهشگر 3 برگزیده، پژوهشگران دستگاه‌های اجرایی یک برگزیده، پژوهشگران دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی و حوزه‌های علمیه استان 15 برگزیده، فناوران 9 برگزیده و در بخش ایده‌پردازان 3 برگزیده توسط کمیته‌های تخصصی داوری جشنواره انتخاب شده‌اند.
در این جشنواره در گروه فنی و مهندسی دکتر محسن نظری و دکتر عطایی و در گروه علوم پایه دکتر حسن آبادی از اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان پژوهشگران برتر استان معرفی شدند.
همچنین دکتر محسن نظری در این جشنواره به عنوان فناور اول استان در شرکت های دانش بنیان، دکتر هراتی زاده و دکتر پویان نیز در بخش فناوری این جشنواره برگزیده شدند.
در پایان مراسم از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح سپاس و هدایای ارزنده تقدیر و تشکر شد.

 

12345