اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی برق و رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود

دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی برق و رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵- ۱۲:۴۳:۱۶

دیدار هیات رئیسه و دانشکده مهندسی برق و رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده مهندسی برق و رباتیک این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ادامه سلسله جلسات دوره ای هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با شورای دانشکده ها، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه دوشنبه 24 آبان ماه سال جاری از دانشکده مهندسی برق و رباتیک این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی و رئیس این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدار رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشکر از رئیس دانشکده، معاون آموزشی-پژوهشی و اعضای هیأت علمی بیان داشتند این دانشکده خوشبختانه در تمامی موارد از جمله آمار دانشجویان، ارتقاء مرتبه اعضای هیات علمی، مقالات، طرح های پژوهشی داخلی و طرح ها و قراردادهای برون دانشگاهی پیشرفت خوبی داشته و این نشانه ی مدیریت درست در این مجموعه است.

دکتر فاتح ضمن اشاره به موارد مهم مطرح شده در سطح دانشگاه خاطر نشان کرد: ما با انبوه زیادی از پرونده های تبدیل وضعیت در هیأت جذب مواجه بودیم که از سال های قبل مطرح بوده ولی به همت اعضای هیأت تمامی این موارد بررسی و انجام شده است که همین جا لازم است از هیأت اجرایی جذب دانشگاه به علت تشکیل جلسات داخلی و هم به لحاظ ارتباط با هیأت جذب مرکز و رفع مشکلات دانشگاه تشکر نمایم.

درادامه رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشکر از هیأت ممیزه دانشگاه به دلیل اهتمام به وظیفه خود و رسیدگی به همه ی پرونده های ارتقاء، بیان داشت: آیین نامه هیأت ممیزه تغییر پیدا کرده است و به تبع آن مأموریت دانشگاه نیز به سمت توسعه ی فناوری و توسعه ی پژوهش تغییر پیدا می کند.

دکتر فاتح با بیان دغدغه های خود به عنوان رئیس دانشگاه در زمینه های قراردادهای علمی و تحقیقاتی، شرکتهای دانش بنیان دانشگاهی، افزایش مقالاتISI اظهار امیدواری کرد تمامی اعضای هیأت علمی دانشکده به جهت قطب علمی شدن دانشکده تلاش کنند.

در این جلسه آقای دکتر احمدی فرد رئیس دانشکده مهندسی برق و رباتیک گزارشی در خصوص آمار دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف، اعضای هیأت علمی، تجهیزات آزمایشگاه ها و کارگاه ها و ارتقاء ارائه دادند و به بیان مشکلات دانشکده در زمینه های افزایش رشته و تغییر سرفصل ها، برگزاری کارگاه های مهارتی و آموزشی برای دانشجویان، افزایش طرح های بیرونی پرداختند.

در طی این نشست که با هدف هم فکری و هم اندیشی در جهت بررسی مشکلات موجود وحل آن ها در این دانشکده برگزار شد برخی از اعضای هیأت علمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در ادامه این دیدار دکتر مولایی معاون اداری ومالی، دکتر دستفان معاون پژوهشی و همچنین دکترگودرزی معاون آموزشی به سوالات مطرح شده از جانب اعضای هیات علمی در حوزه تخصصی خود پاسخ دادند.

12345