اخبار و رویدادها: مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی شاهرود:

مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی شاهرود:
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵- ۱۱:۱۴:۰۱

مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی شاهرود:

مهم‌ترین پیام‌ روز 13 آبان استکبارستیزی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، حجه السلام والمسلمین ابوالفضل فندرسکی با اشاره به این که مهم‌ترین پیام‌ روز 13 آبان استکبارستیزی است اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه امروز ما را در برابر استکبار قرآن بیان کرده و آن را قرآن بیان کرده اشدا علی الکفار است.

وی تصریح کرد: پیام این روز به کسانی که اهل مقاومت و ایستادگی بوده این است که در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کنند و ایستادگی‌شان را به تمام و کمال برسانند چرا که ما باید در مقابل دشمنان شدت و حدت و در برابر دوستان اسلام مودت و محبت را نشان دهیم.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: ما باید راه کسانی که در مبارزه با استکبار شهید شده و در این راه قدم برداشته‌اند را ادامه دهیم.

حجه السلام والمسلمین فندرسکی خاطرنشان کرد: 13 آبان ماه، روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی، یادآور صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های استکبار جهانی است.

وی افزود:مهم‌ترین وظیفه امروز در مقابل استکبار ادامه دادن راه شهدا و راه کسانی که در مقابل استکبار ایستادگی کرده‌اند است و ما همچنان باید در مقابل شیاطین بزرگ ایستادگی نماییم.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار داشت: بی تردید بالندگی و شکوفایی میهن اسلامی‌مان در گرو آگاهی و هوشیاری دانش آموزان و دانشجویان و حضور آزاد و سالم آنها در فضای نقد و طرح اندیشه‌ها است.
حجه السلام والمسلمین فندرسکی در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و این روز بزرگ که تبلور بینش، آگاهی و پیشگامی دانش آموزان و دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار و بیدادگری است افزود: از کلیه دانشگاهیان و دانشجویان دعوت می‌کنم همچون گذشته، همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران، در مراسم راهپیمایی 13 آبان، حضوری فراگیر و گسترده داشته و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز کنند.

12345