اخبار و رویدادها: پیام رییس دانشگاه صنعتی شاهرود

پیام رییس دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵- ۰۸:۱۶:۴۰

پیام رییس دانشگاه صنعتی شاهرود

به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان، عموم دانشگاهیان به ویژه دانشگاه صنعتی شاهرود را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ فرا خواند.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان این که 13 آبان نماد استکبارستیزی و نقطه عطفی در تاریخ جنبش دانشجویی است افزود: سیزده آبان به تنهایی بستر وقایع مهمی شد، که هر کدام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است، روزی که دشمن با توسل به سیاست کهنه خود دانش آموزان و دانشجویان را به خاک و خون کشید به این امید واهی که شاید بتواند آنان را از مسیر انقلابی خویش باز دارد.
وی خاطرنشان کرد: با تقدیر از روحیه استکبار ستیزی، پیوند دانشجو با مردم و اتکا به نیروهای داخلی، شکوه 13 آبان را پاس داشته و خودباوری  و دشمن ستیزی جوانان برومند ایران را ارج می نهیم. ضمن گرامیداشت این حرکت انقلابی و یاد شهیدان، عموم دانشگاهیان به ویژه دانشگاه صنعتی شاهرود را به حضور در راهپیمایی سراسری این روز و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران دعوت می نمایم.
دکتر فاتح در این پیام تاکید کرد: امسال نیز ، دانشجویان آگاه، اساتید فرهیخته و کارکنان خدوم دانشگاه صنعتی شاهرود همگام با سایر قشرهای مختلف مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی، با گامهایی استوار برای اعتلای ایران عزیز در صفوفی به هم پیوسته بار دیگر وحدت، اقتدار و عزم ملی را برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب به جهانیان نشان خواهند داد.


کلمات کلیدی: #سیزده آبان #دکتر محمد مهدی فاتح
12345