اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده مهندسی مکانیک

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده مهندسی مکانیک
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵- ۱۱:۳۱:۴۱



هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده مهندسی مکانیک بازدید و با اعضای هیات علمی این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح به همراه اعضای هیات رئیسه این دانشگاه روز دوشنبه 10 آبان ماه سال جاری از دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.
رییس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان این که، این دیدار فرصتی است تا به صورت چهره به چهره با اعضای هیات علمی ارتباط برقرار نماییم و فضای خوبی برای بیان نظرات شما عزیزان فراهم شود اظهار داشت: تشکیل قطب های علمی، توسعه قراردادهای تحقیقاتی، ایجاد شرکت های دانش بنیان دانشگاهی و واحد های فناور، افزایش مقالات معتبر بین المللی ISI تقویت نشریات علمی و پژوهشی، توسعه روابط بین الملل، بهبود آموزش های عملی و توسعه درآمدهای اختصاصی پرداخت از دغدغه هایی است که باید به آن بپردازیم.
وی تصریح کرد: با توصیف وضعیت جدید دانشگاه در مورد محدودیت های بودجه، جذب هیات علمی و کارمند و پذیرش دانشجو و با همکاری اعضای هیات علمی متناسب با شرایط جدید باید برای رفع نیازها چاره جویی نماییم و باید از خود بپرسیم هر یک از ما چه سهمی در انجام و توسعه آن ها داریم.
دکتر فاتح گفت: استفاده از تمامی توان، همگرایی نیروها و هم افزایی مسئولان، کارکنان و اعضای هیات علمی سهم بسزایی در ارتقای دانشگاه خواهد داشت و امیدوارم طبق برنامه، تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی، تعمیرات اساسی و توسعه زیرساخت ها انجام شود.
رییس دانشگاه صنعتی شاهرود پس از شنیدن گزارش رئیس دانشکده و پیشنهادات اعضای هیات علمی از فعالیت های رئیس و اعضای هیات علمی این دانشکده تقدیر نمود.
در این نشست دکتر شاه مردان رییس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن خوشامدگویی از اعضا هیات رئیسه دانشگاه برای دیدار از این دانشکده قدردانی کرد و در ادامه دکتر نظری به ارائه گزارشی از پیشرفت های دانشکده ، وضعیت آزمایشگاه و کارگاه ها در دانشکده پرداخت و معاونین به سوالات مطرح شده در زمینه های مرتبط پاسخ دادند.

12345