اخبار و رویدادها: دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک
چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵- ۰۸:۲۴:۵۵

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود از دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح به همراه اعضای هیات رئیسه این دانشگاه روز دوشنبه 3 آبان ماه سال جاری از دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه بازدید و با اعضای هیات علمی این دانشکده دیدار و گفتگو کردند.
رییس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان دغدغه های خود در مورد تشکیل قطب های علمی، توسعه قراردادهای تحقیقاتی، ایجاد شرکت های دانش بنیان دانشگاهی و واحد های فناور، افزایش مقالات معتبر بین المللی ISI تقویت نشریات علمی و پژوهشی، توسعه روابط بین الملل، بهبود آموزش های عملی و توسعه درآمدهای اختصاصی پرداخت و افزود: باید از خود بپرسیم هر یک از ما چه سهمی در انجام و توسعه آن ها داریم.
وی تصریح کرد: با توصیف وضعیت جدید دانشگاه در مورد محدودیت های بودجه، جذب هیات علمی و کارمند و پذیرش دانشجو و با همکاری اعضای هیات علمی متناسب با شرایط جدید باید برای رفع نیازها چاره جویی نماییم.


دکتر فاتح با تاکید بر این که استفاده از تمامی توان، همگرایی نیروها و هم افزایی مسئولان، کارکنان و اعضای هیات علمی سهم بسزایی در ارتقای دانشگاه خواهد داشت اظهار داشت: امیدوارم طبق برنامه، تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی، تعمیرات اساسی و توسعه زیرساخت ها انجام شود.
رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: باید با احیای پردیس معدن آموزشی و با بهره گیری از این امکان، دانشکده معدن به نیاز دانشجویان به ارایه واحدهای عملی، پایان نامه های عملی و مهارت آموزی پاسخ دهد و در راستای همکاری با صنعت حرکت کنیم و طرح های پژوهشی را انجام دهیم.
وی با تقدیر از همت والای اساتید دانشگاه در خصوص ساخت خوابگاه دختران افزود: با کمک شما هم اکنون سقف چهارم این ساختمان را می زنیم.
دکتر فاتح پس از شنیدن گزارش رئیس دانشکده و پیشنهادات اعضای هیات علمی از فعالیت های رئیس و اعضای هیات علمی و همچنین زحمات دکتر عطایی (دبیر علمی) و دکتر سرشکی (دبیر اجرایی) در برگزاری آبرومند سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران این دانشکده تقدیر نمود.


در ادامه این نشست رییس دانشکده معدن و ژئوفیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود به ارائه گزارشی از پیشرفت های دانشکده ، وضعیت آزمایشگاه و کارگاه ها، تعمیرات انجام یافته در پردیس معدن آموزشی، ایجاد سایت آموزشی و تحقیقاتی ژئوفیزیک، برگزاری کنگره ملی زغالسنگ، نشر چندین شماره از مجلات علمی و پژوهشی سه گانه در دانشکده پرداخت.
دکتر علیرضا عرب امیری ، کمبود فضای آموزشی برای دانشجویان دکتری، کمبود فضای فیزیکی و محدودیت برخی امکانات آزمایشگاهی، پایین بودن تعداد نیروی کارشناس را مطرح کرد و خواستار حمایت ریاست و هیات رئیسه دانشگاه جهت رفع این مشکلات شد.
در ادامه این دیدار، معاونین به سوالات مطرح شده در زمینه های مرتبط پاسخ دادند.


کلمات کلیدی: #هیات رئیسه
12345