اخبار و رویدادها: انتصاب سرپرست مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود

انتصاب سرپرست مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵- ۱۰:۴۵:۳۷

انتصاب سرپرست مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود

دکتر اسمعیل محمودی به عنوان سرپرست مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود معرفی شد.

طی حکمی دکتر اسمعیل محمودی به عنوان سرپرست مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود به مدت یک سال منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمدمهدی فاتح ظهر روز یکشنبه مورخ 11 مهرماه در جلسه معارفه دکتر اسمعیل محمودی به سمت سرپرست مرکز رشد وفناوری های نوین این دانشگاه که با حضور روسای دانشکده ها در سالن جلسات حوزه معاونت پژوهش و فناوری برگزار شده بود ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: پژوهش و فناوری مهمترین عنصر برای پیشرفت دانشگاه است.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: در این فضا، دانشگاه در مسیر تولید دانش و فناوری، هر چه بهتر از گذشته حرکت خواهد کرد و همچنین برای تشکیل قطب های علمی شتاب بهتری خواهد داشت چرا که در فضای دانشگاه صنعتی شاهرود با توجه به تلاش مستمر همه عزیزان امیدواریم هر روز یک اقدام مثبت و موثر انجام شود.

وی با بیان این که باید محصولات علمی پژوهشی بهبود پیدا کند وحرکت به سمت کارهای ارزشمند تر برود افزود: مجلات علمی پژوهشی باید حفظ و تقویت شود چرا که با آسیب شناسی و برنامه ریزی مناسب می توانیم به سمتی رویم که در کنار دانشگاه های پیشرو کشور دیده شویم و فاصله خودمان را با آن ها کاهش دهیم.

 

 

دکتر فاتح اظهار داشت: برای ایجاد تغییر در آینده باید تغییر در اندیشه ها و اهداف به وجود آید، دانشگاه صنعتی شاهرود، تولید دانش و فناوری و حرکت علمی را شعار خود قرار داده و با توسعه همفکری و هم افزایی و برخورداری از رافت و وحدت می توان مسائل را رفع کرد.
رییس دانشگاه صنعتی شاهرود خاطر نشان کرد: ایجاد فضای باز برای نظر خواهی از اساتید و کارمندان و دانشجویان و شکل گیری فضای مثبت فرهنگی برای بهبود وضعیت دانشگاه بسیار مفید بوده و ما همچنان با این رویه جلو می رویم چرا که اصرار بر افکار قدیمی موجب در جا زدن می شود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر اسمعیل محمودی با بیان این که امید است با استعانت از خداوند متعال و با تلاش، همدلی و همفکری با همکاران محترم آن حوزه در انجام نیکوی امور موفق و موید باشید از زحمات دکتر مجتبی قطعی مدیر سابق مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود قدردانی کرد.

12345